Daniel Biegaj: 5.10.15. aktywnie współpracuje z zarządcami centrów handlowych

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-06-17 | 09:30
W zależności od rodzaju święta lub tematyki imprezy, poszczególne branże wchodzące w skład oferty centrum handlowego są w różnym stopniu zaangażowane w organizację wydarzenia na terenie obiektu. Daniel Biegaj, przedstawiciel marki 5.10.15. opowiada o współpracy sieci handlowej i zarządców centrum.

Obecnie prawie każde centrum handlowe przygotowuje eventy bądź akcje pro-sprzedażowe z okazji Dnia Dziecka, Dnia Matki czy Mikołajek. Jeszcze kilka lat temu tego typu działania odbywały się w kilku czy kilkunastu obiektach na terenie całego kraju. 5.10.15. aktywnie współpracuje z zarządcami centrów handlowych, ale coraz mniej jest akcji wyróżniających się, które przyciągają większą liczbę klientów zainteresowanych zakupami. Staramy się wybierać eventy, które odpowiadają naszej strategii lub wiemy, że przyniosą pozytywne wyniki w postaci większych odwiedzin w naszych sklepach. Oferta produktów dziecięcych jest często mniej reklamowana przez zarządców galerii, gdyż stanowi mniejszy udział w wynajmowanej powierzchni niż oferta produktów dla dorosłych. Często więc pokazy mody czy akcje pro-sprzedażowe nie są dobrze przygotowane i nie pokazują pełnej oferty produktów dla najmłodszych.
Jest oczywiście kilka galerii, które coraz mocniej promują produkty dla dzieci i z tymi obiektami ściśle współpracujemy przy eventach czy przy tworzeniu ich wydawnictw.
To czy współpraca pomiędzy najemcą a centrum handlowym okaże się sukcesem zależy od zarządcy i jego strategii na wypromowanie marek znajdujących się w jego obiekcie. Każde centrum handlowe pozycjonuje się inaczej i każde ma inne cele. W obiektach handlowych, w których silną grupą są najemcy z naszej branży współpraca z zarządcami przynosi lepsze rezultaty. Wszystko zależy od sposobu komunikacji zarządcy i wybieranych przez niego sposobów dotarcia do potencjalnych klientów. W przypadku kiedy promujemy wyłącznie naszą markę 5.10.15. czy konkurs odbywający się w naszych punktach sprzedaży, możemy bardzo precyzyjnie wybrać drogę dotarcia z konkretnym komunikatem do naszej target grupy.
Każdy event przyciąga rzeszę klientów, a wszystkie święta czy okolice świąt to dla nas bardzo dobry okres sprzedaży. W tych terminach odnotowujemy znaczący wzrost odwiedzi klientów w naszych sklepach, a szczególnie w okolicach długich weekendów czy Dnia Dziecka.
Tagi:
Oceń artykuł:

Daniel Biegaj: 5.10.15. aktywnie współpracuje z zarządcami centrów handlowych

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.