Do największych sukcesów dochodzi się wspólnie

2019-08-16 | 09:00

Najbardziej efektywną komunikację daje model binarny, dlatego właśnie z niego korzystamy - przyznaje Marta Kocik, Marketing & PR Manager Magnolia Park. - Od lat współpracujemy z doświadczoną i skuteczną agencją PR. Komunikację wspieramy także wewnętrznym działem PR i marketingu. Można powiedzieć, że to praca zespołowa, która przynosi nam realne korzyści - dodaje.

Do komunikacji z Klientem używamy wszystkich możliwych kanałów, tak żeby docierać do jak najszerszej grupy odbiorców. Kilka razy w roku przeprowadzamy zewnętrzne kampanie wizerunkowe. Kładziemy duży nacisk na komunikowanie się poprzez radio, Internet, stronę internetową i media społecznościowe, które są doskonałą platformą do wymiany informacji, opinii i sugestii. Radio i Internet umożliwiają nam budowanie dużego zasięgu komunikacji przy efektywnie wykorzystanym budżecie.

Magnolia Park działa we Wrocławiu i korzysta z usług lokalnej agencji PR, doskonale znającej uwarunkowania rynkowe. Dzięki temu kontakt i komunikacja między nami przebiega sprawnie i efektywnie. W marketingu bezpośrednie relacje zawsze są ważne, podczas rozmowy w cztery oczy można omówić o wiele więcej tematów, wymienić się pomysłami itp. W codziennej pracy wymieniamy się mailami i w większości przypadków pracujemy zdalnie, ustalając szczegóły np. telefonicznie, co nie ma negatywnego wpływu na efekty. To również efekt długoletniej współpracy i znajomości wzajemnych oczekiwań.

Najważniejsza jest dla nas współpraca partnerska, pracujemy z podmiotami, które rozumieją specyfikę centrów handlowych i ich uwarunkowania. Dzięki doświadczeniu i kwalifikacjom skutecznie wspierają nas w komunikacji lokalnej i branżowej. Ważnym aspektem wyboru partnera jest właśnie zrozumienie branży, zaangażowanie, kreatywność, nieszablonowe podejście do tematu, dyspozycyjność, a także szybkie reagowanie w zależności od zmieniających się uwarunkowań. Liczy się także dobra, ale profesjonalna atmosfera współpracy.

Cenię sobie punktualność, terminowość i otwartość komunikacji, a także zaangażowanie. Do największych sukcesów dochodzi się wspólnie. Jeżeli na poziomie komunikacji między centrum handlowym a partnerem biznesowym coś nie działa, to komunikacja na zewnątrz też będzie nieskuteczna. Natomiast, jeżeli wkład obu stron jest współmierny, a komunikacja przebiega płynnie, to sukces jest praktycznie gwarantowany.

Tagi: Magnolia Park Marta Kocik
Oceń artykuł:

Źródło: Magnolia Park

Zobacz także

Do największych sukcesów dochodzi się wspólnie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.