Najbardziej efektywną komunikację daje model binarny, dlatego właśnie z niego korzystamy - przyznaje Marta Kocik, Marketing & PR Manager Magnolia Park. - Od lat współpracujemy z doświadczoną i skuteczną agencją PR. Komunikację wspieramy także wewnętrznym działem PR i marketingu. Można powiedzieć, że to praca zespołowa, która przynosi nam realne korzyści - dodaje.
Do komunikacji z Klientem używamy wszystkich możliwych kanałów, tak żeby docierać do jak najszerszej grupy odbiorców. Kilka razy w roku przeprowadzamy zewnętrzne kampanie wizerunkowe. Kładziemy duży nacisk na komunikowanie się poprzez radio, Internet, stronę internetową i media społecznościowe, które są doskonałą platformą do wymiany informacji, opinii i sugestii. Radio i Internet umożliwiają nam budowanie dużego zasięgu komunikacji przy efektywnie wykorzystanym budżecie.
Magnolia Park działa we Wrocławiu i korzysta z usług lokalnej agencji PR, doskonale znającej uwarunkowania rynkowe. Dzięki temu kontakt i komunikacja między nami przebiega sprawnie i efektywnie. W marketingu bezpośrednie relacje zawsze są ważne, podczas rozmowy w cztery oczy można omówić o wiele więcej tematów, wymienić się pomysłami itp. W codziennej pracy wymieniamy się mailami i w większości przypadków pracujemy zdalnie, ustalając szczegóły np. telefonicznie, co nie ma negatywnego wpływu na efekty. To również efekt długoletniej współpracy i znajomości wzajemnych oczekiwań.
Najważniejsza jest dla nas współpraca partnerska, pracujemy z podmiotami, które rozumieją specyfikę centrów handlowych i ich uwarunkowania. Dzięki doświadczeniu i kwalifikacjom skutecznie wspierają nas w komunikacji lokalnej i branżowej. Ważnym aspektem wyboru partnera jest właśnie zrozumienie branży, zaangażowanie, kreatywność, nieszablonowe podejście do tematu, dyspozycyjność, a także szybkie reagowanie w zależności od zmieniających się uwarunkowań. Liczy się także dobra, ale profesjonalna atmosfera współpracy.
Cenię sobie punktualność, terminowość i otwartość komunikacji, a także zaangażowanie. Do największych sukcesów dochodzi się wspólnie. Jeżeli na poziomie komunikacji między centrum handlowym a partnerem biznesowym coś nie działa, to komunikacja na zewnątrz też będzie nieskuteczna. Natomiast, jeżeli wkład obu stron jest współmierny, a komunikacja przebiega płynnie, to sukces jest praktycznie gwarantowany.