Jedna z pierwszych w Gdańsku Galerii Handlowych, usytuowana w ścisłym centrum, w bezpośrednim sąsiedztwie Gdańskiej Starówki, Galeria Madison w tym roku będzie obchodzić swoje 13 już urodziny. To najlepszy czas na podsumowania i wyznaczenie sobie kolejnych planów na najbliższą przyszłość. O szczegółach opowiedziała Katarzyna Łaszkiewicz – marketing manager galerii.
Dziś, po ponad 13 latach działalności Galerii Madison, można powiedzieć, że centrum w świadomości mieszkańców jest ważnym elementem. Jakie czynniki mają na to wpływ?
Gdański Madison to galeria, która na dobre wpisała się w krajobraz tej części miasta, w swojej architekturze przywodząc na myśl klimat kamieniczek starego miasta. Rosnąca z roku na rok odwiedzalność galerii potwierdza, że klienci doceniają Madisona nie tylko za doskonałą lokalizację, (5 minut drogi od głównego węzła komunikacyjnego Gdańska oraz dworca głównego PKP i PKS), ale także za dobrze dobrany tenant-mix. Poziom komercjalizacji Galerii Madison pod koniec III Q 2016 wyniósł ponad 99%.
Czym charakteryzuje się tenant- mix galerii?
W tym roku swoje umowy długoterminowe z gdańskim Madisonem przedłużyły takie marki jak: Intersport, Ordipol czy Big Star. Intersport zajmujący lokal o powierzchni ponad 452 m kw. oraz Big Star (lokal o powierzchni 175,34 m kw.) zdecydowały się na przedłużenie najmu o kolejne 5 lat. Marka Orsay podpisała aneks przedłużający najem lokalu na 10 lat, na mocy którego obecny lokal zostanie przebudowany i zaaranżowany według nowego projektu. Na lifting wnętrz postawiła w tym roku także marka Big Star. Lokal po liftingu zyskał nowoczesną, jasną przestrzeń, urządzoną według najnowszego konceptu marki. Nowe wnętrze zyskał także salon Filippo, oferujący wysokiej jakości obuwie damskie i męskie a także torby i akcesoria obuwnicze. Filippo w swojej regularnej ofercie sprzedaży posiada takie marki jak: Tamaris, Nessi, Vinceza, Jana czy Visconi. W tym roku Galeria Handlowa Madison poszerzyła także swoją ofertę sportową o doskonale znaną i cenioną na polskim rynku markę New Balance. Jest to drugi salon tej marki zlokalizowany na terenie Gdańska. W bogatej ofercie marki znajdują się zarówno nowoczesne, wyposażone w najnowsze technologie buty biegowe jak i lifestyle’ow.
Jak będzie kształtowała się oferta galerii w najbliższej przyszłości?
Do grona nowych najemców Galerii Madison już wkrótce dołączy marka Euro Fashion Creative Lash Design, wiodąca na europejskim rynku firma zajmująca się profesjonalną kosmetyką paznokci. Bogata oferta marki zapewnia największy w Europie wybór profesjonalnych produktów do pielęgnacji, przedłużenia i zdobienia paznokci. Salon Euro Fashion, o powierzchni 52 m kw. będzie zlokalizowany na I piętrze galerii. Otwarcie salonu zaplanowano na drugą połowę listopada br.
Jakie plany mają Państwo na kolejne lata działalności?
W dalszym ciągu pracujemy nad wzbogaceniem oferty Galerii o nowe, cenione i znane marki. Przy doborze najemców musimy pamiętać, że Galeria Madison to centrum chętnie odwiedzane przez turystów ze Skandynawii, którzy cenią sobie jakość oraz kompleksowość oferty. Obecnie pracujemy także nad nowym konceptem przebudowy strefy foodcourt, która zyska w przyszłym roku nowych najemców oraz nową, wygodną strefę gastronomiczną, dopasowaną do potrzeb naszych klientów.