Dobry program lojalnościowy to przede wszystkim program spersonalizowany

2022-11-24 | 08:00

Konsumenci chętnie uczestniczą w rozmaitych programach lojalnościowych, a firmy muszą aktualizować swoje pomysły, zgodnie z najnowszymi trendami i potrzebami swoich klientów - mówi Anna Szcześniak, Starszy Spec. ds. Marketingu, NoVa Park.


Myślę, że istotną motywacją uczestnictwa w programie lojalnościowym są nie tylko darmowe produkty czy usługi, ale takie aspekty, jak możliwość dokonywania zakupów na preferencyjnych warunkach, dostęp do bardziej ekskluzywnych produktów w ofercie, status wyróżnionego klienta marki, czy oferty na wyłączność. Dobry program lojalnościowy, którzy zainteresuje szerokie grono klientów to przede wszystkim program spersonalizowany z prostymi i zrozumiałymi zasadami, łatwym dostępem do programu, elementem grywalizacji oraz szerokim wyborem nagród adekwatnych od stopnia zaangażowania.

Program lojalnościowy to tak naprawdę długotrwałe działania marketingowe, których zadaniem jest budowanie oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, tworząc grupę stałych i lojalnych konsumentów. To strategia, aby zatrzymać klientów na dłużej, dzięki zachętom zarówno finansowym, jak i wartościowym, które są dostosowane do oczekiwań klienta i odpowiadają na jego potrzeby. Dobrze opracowany program lojalnościowy to taki, który buduje satysfakcję klienta na każdym etapie styku z marką, w szczególności dotyczy to doświadczeń posprzedażowych. Klient, który czuje się dobrze traktowany i wyróżniony chętniej poleca markę bliskim oraz znajomym i staje de facto ambasadorem marki.

Od 10 lat NoVa Park regularnie organizuje akcje prosprzedażowe, których celem jest nie tylko dbanie o wyższe obroty najemców, ale także budowanie lojalności klientów poprzez nagradzanie ich za dokonane zakupy. Zasady akcji są tak zaplanowane, aby zapewnić naszym klientom dostateczną motywację do uczestnictwa w akcji. Służy temu prosty i zrozumiały mechanizm odwołujący się do potrzeb klienta oraz bazujący na emocjach. Dzięki zastosowanym mechanizmom, nasze akcje prosprzedażowe zawsze cieszą się ogromnym zainteresowaniem i każdorazowo udaje się rozdać klientom wszystkie upominki. Efektem tych wieloletnich działań są nie tylko pozytywne relacje z klientami i ich lojalność w stosunku do naszej galerii, ale także wsparcie sprzedaży najemców.

Tagi: Anna Szcześniak Nova Park
Oceń artykuł:

Fot: NoVa Park Źródło: NoVa Park

zobacz więcej informacji o: NoVa Park

Dobry program lojalnościowy to przede wszystkim program spersonalizowany

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.