Dominik Piwek, METRO PROPERTIES: Stosujemy szerokie spektrum mediów reklamowych

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-12-08 | 08:00
10-letnie doświadczenie w organizacji konkursów, loterii i imprez masowych pozwala przedstawicielom METRO PROPERTIES, firmie zarządzającej centrami M1 w Polsce, stwierdzić iż wysokie nagrody zdecydowanie przyciągają większą ilość uczestników. O kampaniach reklamowych, idei i zaangażowaniu zarówno organizatorów, jak i klientów opowiedział Dominik Piwek, dyrektor działu marketingu i PR METRO PROPERTIES.

Od lata organizujemy loterię samochodową w centrach sieci M1 – cieszy się ona niesłabnącą popularnością wśród klientów. Może świadczyć o tym ponad pół miliona kuponów wrzuconych do urn podczas każdej edycji. Jeśli chodzi o naszą nową akcję marketingową, w której wygrać można milion złotych – jesteśmy chwilę przed zakończeniem wydarzenia. To trochę za wcześnie, aby móc wyciągnąć wiążące wnioski, tym bardziej iż jest to bezprecedensowe przedsięwzięcie na polskim rynku centrów handlowych.
Mechanizm „toto-lotkowy” chyba najlepiej ilustruje preferencje ludzi w tym zakresie. Kumulacje wygranych o rekordowych wysokościach cieszą się wielokrotnie większym zainteresowaniem niż zwykłe losowania. Tak jest i w przypadku zabaw organizowanych w centrach handlowych. Trudno jest przejść obojętnie obok miliona złotych w centrum handlowym, bądź drogiego, atrakcyjnego auta. Jeśli zasady są nieskomplikowane – każdy z nas będzie chciał „pomóc szczęściu” – wrzuci kupon do urny lub zarejestruje paragon z zakupami. Im prostsze reguły gry – tym chętniej odwiedzający centrum biorą udział w zabawie. Konkurs musi być „skrojony na miarę”, szczególnie w centrach gdzie dokonuje się szybkich konkretnych zakupów.
Realizację od strony technicznej zlecamy wyspecjalizowanym agencjom. Koncepcje jednak zawsze powstają w dziale marketingu. Wspieramy się też wynikami badań przeprowadzanych przez wyspecjalizowaną w tym zakresie komórkę naszej firmy.
Konkursy od lat są nieodłącznym elementem strategii marketingowej. Stosujemy bardzo szerokie spektrum mediów reklamowych od naklejek podłogowych po siatki wielkoformatowe. Przy okazji loterii „1 Milion” po raz pierwszy w historii centrów handlowych w Polsce używamy najpotężniejszego medium – ogólnopolskiej telewizji
W naszym przypadku większość trudności eliminuje ponad 10 lat doświadczenia w organizacji konkursów, loterii i imprez masowych. Należy zwracać szczególną uwagę na regulacje i obowiązki organizatora wynikające z np. Ustawy o Grach Hazardowych z dn. 19 listopada 2009 roku.
Kampanie reklamowe w centrach M1 są wielowymiarowe – trzonem aktualnej akcji jest telewizja, dodatkowo w każdym z 9 miast kampania dostosowywana jest do lokalnej specyfiki. Dużą rolę odgrywa również reklama radiowa. Sukcesem okazał się także fan-page loterii na facebook. W ciągu ostatniego tygodnia zdołał on przyciągnąć prawie tysiąc sympatyków licytujących się w zabawnych pomysłach „co gotowi byliby zrobić dla miliona”, niezależnie od ryzykownych propozycji internautów, i tak zgodnie z hasłem naszej kampanii, najłatwiejszy milion jest do zdobycia w centrach handlowych M1.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Dominik Piwek, METRO PROPERTIES: Stosujemy szerokie spektrum mediów reklamowych

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.