Dominik Piwek: Wykorzystujemy centra handlowe jako medium promujące działania charytatywne

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-07-23 | 15:10

Na pytania portalu Galeriehandlowe.pl odpowiada Dominik Piwek, Dyrektor Marketingu i PR METRO Properties

1. Co jest główną ideą charytatywnej trasy koncertowej?

Ideą całej trasy i naszej współpracy z Fundacją Dziecięca Fantazja jest spełnianie marzeń nieuleczalnie chorych dzieci. Istnieje wiele organizacji dofinansowujących leczenie dzieci. Rodziny wydają ostatnie pieniądze na pokrycie podstawowych kosztów i nie stać ich na realizację życzeń swoich pociech. Gdy zastanawialiśmy się, jako centra M1, w jakie aktywności zaangażować się lokalnie, postanowiliśmy wesprzeć tych rodziców i wywołać uśmiechy na buziach chorych dzieci.

Poprzez organizację trasy koncertowej nie tylko wspieramy organizację non – profit, jaką jest Fundacja Dziecięca Fantazja, ale również wykorzystujemy centra handlowe jako swoiste medium promujące działania charytatywne. Społeczne działania centrów M1 i Magnolia Park uwrażliwiają też klientów i dają im możliwość niesienia pomocy potrzebującym.

2. Czy METRO Properties współpracowało już wcześniej z Fundacją Dziecięca Fantazja?

Nasza współpraca z Fundacją rozpoczęła się w 2007 roku, od marzenia 14 – letniej Dominiki. Dziewczynka chciała zaśpiewać z zespołem Arka Noego, a my, jako centra M1, jej to umożliwiliśmy. 8 września odbył się nasz pierwszy koncert charytatywny z Fundacją w M1 w Łodzi. Tegoroczna akcja jest już trzecią trasą współorganizowaną przez centra M1 i Fundację Dziecięca Fantazja. W tym roku dołączyło do niej nowe centrum handlowo – rozrywkowe Magnolia Park we Wrocławiu, które METRO Properties objęło w zarządzanie w kwietniu bieżącego roku. Mamy nadzieję, że uda nam się powtórzyć zeszłoroczny sukces, kiedy to we wszystkich koncertach udział wzięło ponad 65 tysięcy osób. Dzięki hojności sponsorów i uczestników akcji, w poprzedniej edycji wydarzenia udało się spełnić 137 dziecięcych marzeń. Liczymy że w tym roku uda się uszczęśliwić przynajmniej 150 kolejnych dzieci.

3. Czy poza koncertami charytatywnymi firma angażuje się jeszcze w jakieś inne akcje mające szczytny cel?

Wspieranie lokalnych społeczności, poprzez angażowanie się w akcje nie komercyjne, jest wpisane w długoletnie strategie centrów handlowych którymi zarządzamy. Już po raz kolejny centra M1, są współorganizatorem oraz partnerem i sponsorem akcji „Wespół w zespół ” wraz z Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli (MSCDN). Akcja ma na celu budowanie wśród uczniów oraz nauczycieli umiejętności wzajemnej współpracy w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonych celów.

Kolejnym przykładem jest działalność centrów M1 i Magnolia Park w niesieniu doraźnej pomocy potrzebującym, jako pierwsi zaczęliśmy zbiórki żywności i materiałów pierwszej potrzeby dla powodzian.

4. Koncerty odbywają się na terenie galerii handlowych M1. Ile osób przychodzi średnio na jeden koncert? W którym mieście spodziewają się Państwo największej frekwencji?

Owszem, na potrzeby koncertów udostępniamy przestrzeń przed centrami M1 i Magnolia Park. Obiekty handlowe dysponują infrastrukturą, która pozwala organizować imprezy masowe – w przypadku centrów M1 są to parkingi, zaś w przypadku Magnolia Park – dziedziniec przed galerią. W każdym z 10 miast zagra gwiazda polskiej sceny muzycznej. Wstęp na występy jest bezpłatny, dlatego też trudno jest nam oszacować ile osób będzie obecnych na każdym z koncertów. W zeszłym roku w całym wydarzeniu udział wzięło w sumie ok. 65 tysięcy osób, można więc przyjąć, że było to średnio około 7 tysięcy osób w każdym z 9 miast. W tym roku, mamy nadzieję na pobicie tego rekordu.

Oceń artykuł:

Dominik Piwek: Wykorzystujemy centra handlowe jako medium promujące działania charytatywne

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.