W 2011 roku spółka Wojas planuje zakończyć trwający od kilku lat proces remodelingu salonów. Jest to jednak tylko jeden z elementów strategii rozwoju spółki i marki Wojas. O szczegółach tego procesu opowiada Dominika Komperda, Kierownik Działu Marketingu marki Wojas.
Na czym polega remodeling salonów? Czy zmieni się również oferta czy tylko wystrój sklepów?
Nasz remodeling znacznie wykracza poza zmianę szyldów i kolorystyki związaną z wprowadzeniem nowego systemu identyfikacji wizualnej. Urządzamy od nowa wnętrza, tak aby uczynić nasze punkty sprzedaży bardziej przyjaznymi dla klienta. Zmiany obejmują też wymianę mebli, kasetonów i nową aranżację witryn. Oczywiście zmianom w wyglądzie salonów towarzyszy wprowadzanie nowych kolekcji obuwia i torebek. Najnowszą kolekcję wiosna-lato można obejrzeć na przykład na Państwa portalu, do czego serdecznie zachęcam.
Z jakiego powodu zdecydowali się Państwo zmienić wizerunek sklepów? Czy jest to część większych zmian prowadzących do określonego celu?
Remodeling salonów jest dla nas tylko jednym z elementów strategii rozwoju spółki i marki Wojas, która z bardzo dobrym skutkiem jest realizowana od kilku lat. Zmieniamy wygląd naszych salonów, ale też inwestujemy więcej w działania marketingowe i pr, realizujemy sesje zdjęciowe z najlepszymi fotografami mody, współpracujemy z magazynami o modzie i lifestyle′owymi. Ruszyła też nowa odsłona naszego serwisu internetowego, funkcjonalny e-sklep, fanpage na facebooku. Tych zmian jest naprawdę dużo – razem tworzą nowy, komplementarny system komunikacji z konsumentami. Tworzymy nowoczesny wizerunek marki Wojas. O tym, że nowa strategia przynosi efekty najlepiej świadczy dynamika wzrostu naszych obrotów.
Ile salonów obejmą zmiany?
Większość salonów ma już tą operację za sobą. Remodeling pozostałych planujemy zakończyć w tym roku.
Tagi: