Centra handlowe zaskakują pomysłowością w popularyzowaniu swoich obiektów. Wprowadzają oryginalne kampanie reklamowe, nietypową architekturę czy wydarzenia rozrywkowe dla mieszkańców miast. Niewątpliwie jednym z najbardziej oryginalnych tego typu eventów było „Nurkowanie w Arkadach” we Wrocławiu, które odbyło się 30 lipca. O podsumowaniu wydarzenia i kulisach organizacji opowiada Dorota Żmiejko, Kierownik ds. Marketingu i PR Arkad Wrocławskich.
Akwarium Oceaniczne w Arkadach Wrocławskich to atrakcja, której nie znajdziemy w żadnym innym miejscu na terenie Wrocławia – myślę, że również w żadnej innej galerii handlowej w Polsce. Jest naszą dumą i atutem, dlatego grzechem byłoby go nie wykorzystać. Staramy się przeprowadzać na terenie naszego centrum oryginalne i nietuzinkowe imprezy – a nurkowanie z rekinem z pewnością do takich należy. W technicznej obsłudze eventu pomagali nam płetwonurkowie z firmy Regnum, która na co dzień opiekuje się akwarium oraz z Ocean Pro – sklepu ze sprzętem i akcesoriami do nurkowania w Arkadach Wrocławskich. Na co dzień opiekują się Akwarium, natomiast w trakcie imprezy to oni schodzili pod wodę z laureatami konkursu, przeprowadzili także szkolenie na temat bezpiecznego nurkowania.
Podczas wydarzenia najistotniejszy był dla nas i dla klientów fakt, że zwycięzcy konkursu – a więc amatorzy nurkowania, ani przez chwilę nie zostali pozostawieni bez opieki podczas zejścia pod wodę. Przez cały czas byli pod nadzorem profesjonalnego płetwonurka. Zanim zdecydowali się zejść pod wodę, zostali dokładnie przeszkoleni z zasad bezpiecznego zachowania się pod wodą – jakie znaki służą do komunikacji pod wodą, na co trzeba uważać, w jaki sposób się poruszać, jakich ryb nie dotykać itd. Kluczową rolę odegrał także szybki kurs oddychania przez maskę tlenową – co wcale nie jest takie łatwe, jak mogłoby się wydawać. Ponadto wszystkim płetwonurkom zapewniono profesjonalny sprzęt, a zanim zdecydowali się zanurkować, przeprowadzony został z nimi wywiad lekarski, by sprawdzić czy nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych. A ponieważ przezorny zawsze ubezpieczony – oczywiście dla wszystkich uczestników nurkowania wykupiliśmy także ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków.
Oczywiście nasza galeria to nie tylko zakupowe, ale również miejsce świetnej zabawy i rozrywki. My przez organizację eventu chcieliśmy przekazać naszym Klientom wiadomość, że Arkady Wrocławskie cenią sobie aktywny styl życia, poszukują nietuzinkowych rozwiązań, są oryginalne i mają swoje pasje – zupełnie tak, jak nasi klienci. Nigdy nie pozwalamy sobie na nudę, a odwiedzając nas, zawsze można natknąć się na coś ciekawego – zarówno jeśli chodzi o organizowane przez nas imprezy, jak i o asortyment sklepów.
Zaobserwowaliśmy duże zainteresowanie akcją wśród naszych Klientów oraz mediów. Na imprezie oprócz Wrocławian obserwujących nurkowanie, obecnych było kilku dziennikarzy. Zapowiedzi imprezy i fotorelacja zostały opublikowane na kluczowych wrocławskich portalach informacyjnych. Poza tym pozytywny oddźwięk akcji zaobserwowaliśmy także na fanpage′u Arkad Wrocławskich na Facebooku. Otrzymaliśmy od naszych fanów wiele pozytywnych komentarzy i opinii.
Odwiedzalność w Arkadach Wrocławskich nadal nieustająco wzrasta z czego bardzo się cieszymy. Mamy również nadzieję, iż po części przyczyniają się do tego organizowane prze nasze centrum wydarzenia i promocje.
Tagi: