Duże formaty przyciągają największą uwagę

2019-07-02 | 09:00

Obecnie odbiorcy są zmęczeni nadmiarem komunikatów, informacji, reklam, które atakują ich z każdej strony – na mieście, w środkach transportu, również w galeriach handlowych, mediach społecznościowych, oczywiście w telewizji, radiu i prasie. Aby przebić się przez szum informacyjny, warto, aby reklama nie była typową reklamą, a bardziej przekazem, który nazywamy marketingiem treści. Powinna zawierać interesujące dla użytkownika informacje, edukację, rozrywkę czy materiały użyteczne zarówno w postaci tekstu, jak i obrazów, filmów, podcastów. Co jednak najważniejsze, musi trafiać w oczekiwania oraz potrzeby poszczególnych grup odbiorców i pokoleń, być spersonalizowana - podkreśla Przemysław Szczęsny, członek Zarządu Zdrofit,  dyrektor ds. inwestycji Benefit Systems Spółka Akcyjna, Oddział Fitness w Warszawie.

Skuteczność poszczególnych kanałów komunikacji uzależniona jest od celów i grup odbiorców. W dotarciu do klubowiczów najskuteczniejsze są nasze media, czyli strona internetowa, profile w mediach społecznościowych i newsletter. Jeśli chodzi o pozyskiwanie nowych klientów, to nieoceniona tutaj jest rekomendacja, co wynika ze specyfiki branży usługowej, do jakiej należą też usługi fitness. W budowaniu świadomości marki najskuteczniejszy okazuje się outdoor, w tym szczególnie duże formaty, który w badaniach IRCenter znalazł się na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o reklamy przyciągające największą uwagę. My to też potwierdzamy. Nasza najnowsza kampania „Postaw Zdro Przed Fit” została zauważona szczególnie dzięki reklamie outdoorowej. Oczywiście kanały digitalowe to już dziś chleb powszedni każdego marketera. Regularnie prowadzimy kampanie AdWords i Facebook Ads.

Reklamy, które zapadają w pamięć, to szczególnie te, które niosą za sobą głębszy przekaz, a nie tylko promocję produktu. Szczególnie zapamiętujemy te komunikaty, z którymi się utożsamiamy, które nas poruszają albo bawią.

Ostatnio taką reklamą był świąteczny spot IKEA, zatytułowany „Familiarizados”, w którym członkom rodziny zadawano pytania dotyczące tego, na ile znają siebie nawzajem. To właśnie przykład reklamy z głębszym przekazem, z którym większość z nas się utożsamia w świecie, gdzie króluje życie online i wiemy więcej o celebrytach niż o tym, o czym myśli i marzy nasza rodzina.

Tagi: Fit Invest Przemysław Szczęsny Zdrofit
Oceń artykuł:

Źródło: Zdrofit

Zobacz także

Duże formaty przyciągają największą uwagę

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.