Dżinsy to codzienny element ubioru milionów ludzi

2018-12-20 | 09:00

Cross Jeans koncentruje się na czterech elementach w każdej fazie produkcji: materiał, krój, wykończenie, funkcjonalność – i robi wszystko, by osiągnąć doskonałość w każdym z tych obszarów. W jaki sposób udaje się Państwu zdobyć swój cel?
W kolekcjach marki Cross Jeans denim zawsze gra pierwsze skrzypce. Jest to najsilniejszy akcent i zazwyczaj właśnie ten materiał wysuwa się na pierwszy plan przy powstawaniu kolekcji. Naszą największą przewagą są wysokiej jakości materiały używane w procesie produkcji. Technologiczne innowacje, rewolucyjne wzornictwo oraz funkcjonalne detale w oferowanych produktach odgrywają ogromną rolę w procesie produkcji oraz są wciąż udoskonalane pod kątem stale zmieniającej się mody i potrzeb coraz bardziej wymagających klientów.

Obecnie dżinsy to codzienny element ubioru dla milionów ludzi na całym świecie.
To prawda, dlatego też Cross Jeans stale pracuje nad ulepszaniem codziennej multifunkcjonalności swoich ubrań, podnosząc tym samym komfort ich noszenia. Wysokiej jakości denim, organiczna bawełna czy naturalne skóry używane do produkcji elementów garderoby, nadają wyjątkowości każdej kolekcji. Szeroka paleta kolorów i wzorów, modnych i eleganckich dodatków, śmiałe grafiki oraz eleganckie wykończenia sprawiają, że grono fanów marki powiększa się każdego dnia.

Cross Jeans to firma świadoma swojej globalnej odpowiedzialności za środowisko. Efektem są m.in. dżinsy wykonane z przyjaznego dla skóry materiału. W jaki jeszcze inny sposób realizujecie Państwo swoją politykę CSR?
Cross Jeans jest świadomy swojej globalnej odpowiedzialności za środowisko. W naszej codziennej działalności zwracamy uwagę na ekologię. Główny nacisk kładziemy na mądre wykorzystanie opakowań. Używamy tekturowe kartony  jako opakowania zbiorcze, przewozimy w nich towar z fabryki do magazynów, jak również w magazynach przechowujemy w nich towar. Puste opakowania zachowujemy i wykorzystujemy ponownie przy kolejnej dostawie z fabryki. Z kolei w naszych salonach zachowujemy opakowania jednostkowe produktów i wykorzystujemy je wielokrotnie, np. przy okazji zwrotu towaru do magazynu. Wszystkie te działania pozwalają nam zredukować ilość wytwarzanych śmieci i zmniejszyć częstotliwość zakupu nowych kartonów. Wysłużone opakowania tekturowe oddajemy natomiast do recyclingu. 

Big Star i Levi's to chyba Państwa największy konkurent. Co wyróżnia Państwa brand na ich tle?
Marka Cross Jeans pojawiła się na polskim rynku na początku lat 90. Za nami ponad 20 lat doświadczenia i zdobytej wiedzy. Do tego ludzie, rozbudowana oferta produktowa i oryginalne koncepty salonów monobrandowych. Posiadamy ponadto rozbudowaną sieć salonów multibrandowych i franczyzowych. Jesteśmy obecni nie tylko w Polsce, ale i w większości krajów europejskich. Jeśli miałbym wskazać główną konkurencję, to jest to Big Star. 

Cross Jeans jest marką bardzo aktywną społecznościowo. Jakie działania przyświecają haśle #wearcrossjeans?
Już dawno temu zauważyliśmy, że nasi klienci są bardzo aktywni w mediach społecznościowych. Co więcej, szukają tam kontaktu z nami i oczekują ciągłego informowania o rozwoju marki. Staramy się odpowiadać na te oczekiwania, aktywnie działając chociażby na Facebooku lub Instagramie, i budując krąg osób, utożsamiających się z Cross Jeans. Tu każdy może opowiedzieć swoją historię związaną z marką. Obok #wearcrossjeans stworzyliśmy inne hasła, jak chociażby #lovedenim. Cieszy nas to, że nasi klienci chętnie korzystają z tych narzędzi i wracają do nas. 

Retail Sales and Marketing Director to Pana aktualne stanowisko. Co lubi Pan w swojej pracy najbardziej?
Jestem odpowiedzialny za marketing i sprzedaż w kanale retail. Lubię kontakt z ludźmi, brak marazmu i dynamiczne funkcjonowanie. Dbanie o równy rozwój i komunikację między salonami to największe wyzwanie, z którym spotykam się na co dzień. 

Jakie są Państwa założenia strategii rozwoju na najbliższe 5 lat? 
Strategia rozwoju marki Cross Jeans opiera się na rozwoju sieci detalicznej. Planujemy dynamiczny wzrost ilości salonów zlokalizowanych w centrach outletowych oraz w tych regularnych, jak również rozwój w sektorze multibrandowym. 

Jak Pan obecnie postrzega rozwój rynku centrów handlowych w Polsce?
Rynek centrów handlowych przeszedł ogromną metamorfozę na przestrzeni ostatnich lat. Obecnie kluczowym elementem, który wpłynie na dalszy rozwój centrów handlowych, jest ograniczenie handlu w niedziele. Galerie handlowe muszą odnaleźć się w nowej rzeczywistości i na nowo określić zasady funkcjonowania. Przed centrami handlowymi wiele pracy i poważnych decyzji.

Tagi: Cagatay Isik Cross Jeans
Oceń artykuł:

Źródło: Cross Jeans

Dżinsy to codzienny element ubioru milionów ludzi

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.