Które ze zorganizowanych przez Państwa firmę eventów wspomina Pan w szczególny sposób?
Dużą popularnością cieszył się cykl eventów kulinarnych, który przez dwa lata organizowaliśmy w warszawskiej Galerii Mokotów. Akademię kulinarną poprowadził Michel Moran, ambasador Alei Smaków, juror polskiej edycji MasterChef. Do wspólnego gotowania zapraszaliśmy klientów, młodzież szkolną oraz gwiazdy. Z okazji Dnia Kobiet potrawy dla Pań przyrządzali znani i lubiani: Rafał Brzozowski, Radosław Majdan i Przemysław Cypryański.
Zachęcamy też naszych klientów z innych branż do organizowania eventów w galeriach handlowych jako miejscach gdzie można spotkać i edukować klienta docelowego. Takim przykładem jest zorganizowana przez nas akcja pod nazwą „Nowoczesne Strefy Kontaktu”, promujące firmę TAURON. W ramach akcji w kilkunastu miastach w centrach handlowych funkcjonowało unikatowe, interaktywne stoisko, wyposażone w systemy audiowizualne do prowadzenia działań sprzedażowych, edukacyjnych oraz rozrywkowych. Stoisko pełniło nie tylko funkcję reklamową, ale przede wszystkim edukacyjno-informacyjną. Codziennie odbywały się m.in. ciekawe warsztaty, w trakcie których dzieci i młodzież miały możliwość przeprowadzania doświadczeń fizycznych: samodzielnego wytwarzania prądu i zapalenia żarówki, zapalenia diody przy pomocy warzyw i owoców itp. Klienci TAURONA mieli możliwość podpisania nowych umów i poznania szczegółów oferty Inteligetny Dom.
W jakim kierunku Pana zdaniem będzie się rozwijać branża eventowa na przestrzeni kilku najbliższych lat?
Ludzie od tysięcy lat zbierają się w określonych punktach, żeby zaspokoić swoje podstawowe potrzeby: jedzenia, robienia zakupów i rozrywki. Kiedyś taki miejscami, zrzeszającymi ludzi, były Agora w starożytnej Grecji czy Koloseum w Rzymie, czy rynek starego miasta, dziś są to galerie handlowe. Eventy, dostarczające rozrywki, były i pozostają nieodłącznym elementem naszego istnienia, wymiany handlowej i życia codziennego.
Jeśli chodzi o najnowsze tendencje, to event marketing ewoluuje i nabiera tempa wraz z rozwojem technologicznym. Specjaliści od eventów stoją dziś przed wyzwaniem łączenia realu i virtualu – tworząc koncepcje eventów musimy wykorzystywać kanały social mediowe i inne nowe media. Warto też wspomnieć o najnowszych systemach wirtualnej rzeczywistości, takich jak Oculus Rift (Facebook) i Magic Leap (Google), które coraz częściej są wykorzystywane w eventach.
Fabryka Idei to jednak nie tylko event marketing. Jakie jeszcze usługi świadczą Państwo na rzecz centrów handlowych?
Oprócz event marketingu, zakres działań naszej agencji Fabryka Idei dla centrów handlowych obejmuje kompleksową obsługę PR i social media, a także usługi z zakresu custom publishing i video advertising.
Zapraszamy do współpracy.