Skuteczna reklama powinna docierać z obietnicą korzyści do określonych grup docelowych. Dlatego bardzo ważnym aspektem jest dywersyfikacja komunikatów i mówienie językiem korzyści dopasowanym do każdej z grup. Liczą się również emocje oraz szybkość dotarcia do potencjalnych klientów - twierdzi Krzysztof Sajnóg, Dyrektor Marketingu Blue City Sp. z o.o.
Z naszej praktyki wynika, że najskuteczniejszy jest mix kanałów offline i online. W komunikacji marketingowej wykorzystujemy zarówno outdoor, digital outdoor, radio oraz oczywiście Internet, a w szczególności social media. Dzisiaj klienci masowo korzystają z Internetu, mediów społecznościowych, tabletów, smartfonów. Dlatego w budzeniu potrzeby odwiedzenia centrum wykorzystujemy najnowsze trendy w komunikacji digitalowej. Prowadzimy kampanie reklamowe w Google z wykorzystaniem GDN oraz AdWords. Dzięki nim możliwa jest personalizacja przekazu reklamowego zgodnie z indywidualnymi preferencjami klientów korzystających z elektronicznych kanałów komunikacji: stron internetowych i portali społecznościowych. Nie traci na popularności i skuteczności reklama zewnętrzna. Outdoor jest ostatnim medium o masowym zasięgu, gwarantującym niskie koszty dotarcia do wielu grup celowych. Jeszcze bardziej efektywny, a do tego elastyczny w tworzeniu spotów i emisji kampanii, jest digital outdoor, z którego również korzystamy.
1 lutego br. rozpoczęła się multimedialna kampania promująca pierwsze kino Helios w Warszawie. Sieć kin promuje nowo otwarty w Blue City nowoczesny multipleks w prasie, radiu, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania pod hasłem „Kino marzeń” podkreśla atuty multipleksu Helios – m.in. dźwięk w systemie Dolby Atmos, rozkładane fotele w salach Helios Dream, obraz w technologii laserowej czy dwuosobowe kanapy w każdej sali kinowej, które z pewnością zachwycą fanów filmowych wrażeń odwiedzających kino Helios. Jest oryginalna, wprowadza w zimowy krajobraz letnie ożywienie, ale co najważniejsze, mówi językiem korzyści. Kampania „Funtastic Blue City”, która promuje imponującą ofertę rozrywkową w Blue City, rusza 1 marca. Czasem taki właśnie element, jak dobre planowanie, przesądza o skuteczności komunikacji.
Obie kampanie są przykładem synergii marek. Zostały tak dobrane, aby jedna uzupełniała i wspierała drugą. Nasza kampania zachęca do sprawdzenia, dlaczego Blue City jest teraz Funtastic, zaprasza do najnowocześniejszego kina Helios, największego fitness klubu FIT/One i sali zabaw Inca Play. Namawia do zabawy z dziećmi, w gronie znajomych czy przyjaciół, również w każdą niedzielę, która dzięki odwiedzeniu Blue City może być niepowtarzalna.