Dzisiaj klienci masowo korzystają z Internetu

2019-05-20 | 09:00

Skuteczna reklama powinna docierać z obietnicą korzyści do określonych grup docelowych. Dlatego bardzo ważnym aspektem jest dywersyfikacja komunikatów i mówienie językiem korzyści dopasowanym do każdej z grup. Liczą się również emocje oraz szybkość dotarcia do potencjalnych klientów - twierdzi Krzysztof Sajnóg, Dyrektor Marketingu Blue City Sp. z o.o.

Z naszej praktyki wynika, że najskuteczniejszy jest mix kanałów offline i online. W komunikacji marketingowej wykorzystujemy zarówno outdoor, digital outdoor, radio oraz oczywiście Internet, a w szczególności social media. Dzisiaj klienci masowo korzystają z Internetu, mediów społecznościowych, tabletów, smartfonów. Dlatego w budzeniu potrzeby odwiedzenia centrum wykorzystujemy najnowsze trendy w komunikacji digitalowej. Prowadzimy kampanie reklamowe w Google z wykorzystaniem GDN oraz AdWords. Dzięki nim możliwa jest personalizacja przekazu reklamowego zgodnie z indywidualnymi preferencjami klientów korzystających z elektronicznych kanałów komunikacji: stron internetowych i portali społecznościowych. Nie traci na popularności i skuteczności reklama zewnętrzna. Outdoor jest ostatnim medium o masowym zasięgu, gwarantującym niskie koszty dotarcia do wielu grup celowych. Jeszcze bardziej efektywny, a do tego elastyczny w tworzeniu spotów i emisji kampanii, jest digital outdoor, z którego również korzystamy.

1 lutego br. rozpoczęła się multimedialna kampania promująca pierwsze kino Helios w Warszawie. Sieć kin promuje nowo otwarty w Blue City nowoczesny multipleks w prasie, radiu, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania pod hasłem „Kino marzeń” podkreśla atuty multipleksu Helios – m.in. dźwięk w systemie Dolby Atmos, rozkładane fotele w salach Helios Dream, obraz w technologii laserowej czy dwuosobowe kanapy w każdej sali kinowej, które z pewnością zachwycą fanów filmowych wrażeń odwiedzających kino Helios. Jest oryginalna, wprowadza w zimowy krajobraz letnie ożywienie, ale co najważniejsze, mówi językiem korzyści. Kampania „Funtastic Blue City”, która promuje imponującą ofertę rozrywkową w Blue City, rusza 1 marca. Czasem taki właśnie element, jak dobre planowanie, przesądza o skuteczności komunikacji.

Obie kampanie są przykładem synergii marek. Zostały tak dobrane, aby jedna uzupełniała i wspierała drugą. Nasza kampania zachęca do sprawdzenia, dlaczego Blue City jest teraz Funtastic, zaprasza do najnowocześniejszego kina Helios, największego fitness klubu FIT/One i sali zabaw Inca Play. Namawia do zabawy z dziećmi, w gronie znajomych czy przyjaciół, również w każdą niedzielę, która dzięki odwiedzeniu Blue City może być  niepowtarzalna.

Tagi: Blue City Krzysztof Sajnóg
Oceń artykuł:

Źródło: Blue City

Zobacz także

Dzisiaj klienci masowo korzystają z Internetu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.