Celem współczesnej komunikacji marketingowej centrum handlowego staje się aktywny dialog z klientem. Tradycyjne eventy w naturalny sposób rozbudowywane są o angażujące odbiorców elementy, dlatego interaktywność wspierająca zaangażowanie odbiorcy odgrywa coraz poważniejszą rolę. Multidekor już dawno zauważył ten trend i ze swoimi propozycjami wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. O szczegółach opowiada Mariusz Gagatko, Executive Director w Multidekor.
Ponad dwudziestoletnie doświadczenie Multidekor w kreowaniu trendów i obserwacji rynku iluminacji, pokazują wyraźnie, że współcześnie celem komunikacji marketingowej staje się aktywny dialog z klientem. Tradycyjne eventy w naturalny sposób rozbudowywane są o angażujące odbiorców elementy. Widzimy to w sezonie świątecznym, dlatego interaktywność wspierająca zaangażowanie odbiorcy odgrywa coraz poważniejszą rolę, także w propozycjach Multidekor. Tworzone przez nas wielkogabarytowe, fotogeniczne świetlne dekoracje zachęcają do robienia sobie zdjęć i dzielenia się emocjami w social media. Gadające drzewo w Manufakturze, budka telefoniczna w Serenadzie, z której można zadzwonić do św. Mikołaja czy Lodowa Wyspa w Porcie Łódź z dekoracyjną foto ramą doświetlającą twarze – to wszystko przykłady angażujących realizacji, wykorzystujących najnowsze technologie, które stają się interaktywnymi strefami rozrywki i dobrej zabawy. Coraz częściej też wpisują się w większą akcję o charakterze edukacyjnym, bawią i uczą, stając się znakomitą przestrzenią właśnie dla różnego typu eventów.