Ewa Pawłowska, Golden Rose: Stawiamy na rozwój we wszystkich możliwych aspektach

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-12-10 | 08:00

Pierwszy punkt sieci Golden Rose uruchomiony został w 2003 roku i od tego momentu marka dynamicznie się rozwija. Dziś w jej skład wchodzi już ponad 60 punktów sprzedaży usytuowanych na terenie całego kraju, a plany na kolejny rok zapowiadają się równie intensywnie. O źródłach sukcesu, kosmetycznych trendach i kanałach kontaktu z klientami opowiada Ewa Pawłowska, prezes zarządu Golden Rose.

Polki do wyboru mają coraz szerszą ofertę kosmetyków do makijażu tak polskich, jak i zagranicznych sieci. Czym wśród konkurencji wyróżnia się marka Golden Rose?

Kosmetyki Golden Rose wyróżnia przede wszystkim dobry stosunek ceny do jakości. Często Klientki są zaskoczone, że mogą dostać produkt bardzo dobrej jakości za aż tak atrakcyjną cenę. Kupując nasze produkty, można mieć też pewność, że spełniają międzynarodowe standardy i są wolne od parabenów - wszystkie produkty Golden Rose poddawane są szczegółowym badaniom dermatologicznym, mikrobiologicznym i testom aplikacyjnym. Dzięki temu kosmetyki Golden Rose nie uczulają, co bardzo chwalą sobie nasze klientki. Wiele Klientek chwali sobie również nasze produkty za różnorodność oraz wielość kolorów. Lubiące nowości i eksperymenty kobiety znajdą dla siebie nowe kosmetyki lub odcienie już istniejących linii zwykle co półtora, dwa miesiąca.

Czy w ofercie Golden Rose można wskazać produkt cieszący się szczególną sympatią klientek, o którym można powiedzieć, że to już produkt „kultowy”?

Marka jest głównie znana i ceniona za lakiery do paznokci. Dlatego chociaż mamy ich w swojej ofercie bardzo dużo, ciągle staramy się wprowadzać najmodniejsze kolory i zaskakiwać nasze Klientki - na przykład wprowadzając lakiery o rozmaitych teksturach. Tak było w przypadku choćby lakieru Holiday Nail Color, który imituje cukrową posypkę. Produkt ten idealnie odzwierciedlał wakacyjny luz i dzięki wielu odcieniom zachęcał do tworzenia niepowtarzalnego letniego manicure. Obecnie wprowadziliśmy zupełnie nowe kolory tak znanych i lubianych lakierów jak Rich Color oraz Color Expert. W sezonie jesień-zima górują kolory od zgaszonych brązów i beży, poprzez całą gamę dżinsowych barw, aż do fenomenalnych, wielowymiarowych fioletów i czerwieni.

Marka Golden Rose aktywnie obecna jest w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie, Pintereście. Który kanał kontaktu jest w Państwa ocenie najefektywniejszy i z którego klientki korzystają najchętniej?

Najwięcej followersów mamy na Facebooku. Na naszym profilu fani znajdują informacje o nowo otwartych punktach sprzedaży, organizowanych pokazach makijażu, nowościach, promocjach czy po prostu najnowszych trendach. Jesteśmy dumni z tego, że nasze fanki bardzo aktywnie udzielają się na profilu facebookowym, a jeszcze chętniej biorą udział w organizowanych konkursach przesyłając nam profesjonalnie wykonane makijaże czy stylizacje paznokci. To nasze autentyczne fanki, którym bardzo dziękujemy za tak pozytywne angażowanie się w świat Golden Rose. Obecnie jesteśmy na etapie rozwijania i wzmacniania naszej obecności na Instagramie i Pintereście, liczymy więc, że już niedługo wszystkie 3 kanały kontaktu będą równie popularne.

Na stronie internetowej Golden Rose klientki mogą znaleźć liczne porady z zakresu makijażu. Kto odpowiada za przygotowanie tego typu informacji?

Oprócz wykwalifikowanych sprzedawców zatrudniamy także profesjonalne wizażystki, które chętnie dzielą się swoją wiedzą w sklepach i na stoiskach oraz na naszej stronie internetowej. Dzięki temu rozwiązaniu każda z Pań może poznać tricki makijażystek, a także z łatwością wykonać makijaż dopasowany do okazji i panujących trendów, bez potrzeby wychodzenia z domu. Myślę, że takie porady pomagają klientkom w wyborze kolorów czy produktów, które będą idealnie współgrały z typem urody, a dzięki temu klientki są bardziej zadowolone z używania naszych produktów - na czym nam najbardziej zależy.

Klientki Golden Rose mogą skorzystać również z wyjątkowego programu lojalnościowego.

Choć program lojalnościowy został wprowadzony niedawno już cieszy się dużym zainteresowaniem. Klientki, prosiły o niego już od jakiegoś czasu, więc jak tylko się pojawił, zaczęły z niego masowo korzystać. Być może wynika to faktu, że posiadacze karty klienta mogą skorzystać, po uzbieraniu 10 pieczątek z jednorazowego rabatu -25%, naszych ofert specjalnych czy wziąć udział w dedykowanych akcjach promocyjnych Golden Rose.

 

Czym kierują się Państwo przy doborze lokalizacji dla nowych punktów swojej sieci? 

Przede wszystkim koncentrujemy się na powierzchniach w centrach handlowych, mieszczących się w miastach powyżej 60 tys. mieszkańców. Wybieramy galerie handlowe, które cieszą się dużą popularnością w danym mieście i przyciągają klientów urozmaiconą ofertą handlową i rozrywkową. Ze względu na niższe koszty bardziej stawiamy na wyspy wolnostojące niż sklepy.

Gdzie zatem w najbliższym czasie zostaną otwarte nowe punkty Golden Rose?

Oczywiście mamy już plany na kolejny rok. W pierwszym kwartale 2015 roku otworzymy stoiska w Lublinie i Bełchatowie. Mamy w planach także punkty w Białymstoku, Szczecinie oraz Elblągu.

Kosmetyki Golden Rose kupić można nie tylko w punktach stacjonarnych, ale także w sklepie internetowym. Czy Państwa zdaniem to dobra forma sprzedaży, biorąc pod uwagę, że kosmetyku nie można dotknąć, przetestować?

Zakupy w sieci charakteryzuje wygoda i szybkość, nie tylko dla Klienta. Dlaczego więc nie korzystać z tego narzędzia? Poza tym taka forma sprzedaży jest preferowana zwłaszcza przez młode Klientki ceniące swój czas, a to przecież nasza główna grupa docelowa. Choć kosmetyku nie można przetestować czy dotknąć przez Internet, można pójść do najbliższego sklepu lub stoiska Golden Rose i „na żywo” się z nim zapoznać oraz zapytać o niego sprzedawcę.

Jak może Pani podsumować dobiegający końca 2014 rok? Co było największym sukcesem firmy?

Dobiegający rok oceniam jako bardzo dobry i liczę, że kolejny będzie jeszcze lepszy. Firma cały czas się rozwija, wprowadza coraz to nowe produkty, rozszerza gamy kolorystyczne już istniejących. Obecnie jesteśmy na takim etapie, z czego jesteśmy bardzo dumni, który daje nam możliwość lansowania nowych trendów makijażowych i przenoszenia ich na rynek polski. Golden Rose doskonale odnajduje się w trendsettingu nowinek makijażowych i stylizacji paznokcia. O sukcesie firmy świadczą również nagrody, które zdobywają nasze kosmetyki. Miło nam poinformować, że nasze produkty zostały docenione w plebiscycie na Najlepszy Produkt Roku 2015 Wybór Konsumentów. Golden Rose została doceniona zarówno w kategorii Lakiery do paznokci jak i Błyszczyki i pomadki, w obu przypadkach nasze produkty zajęły pierwsze i drugie miejsce: Złoty Medal w kategorii Lakiery do paznokci zdobył Golden Rose Color Expert Nail Lacquer, Srebrny w kategorii Lakiery do paznokci zdobył Golden Rose Matte Top Coat, Złoty Medal w kategorii Błyszczyki i pomadki zdobył Pomadka Golden Rose Velvet Matte, Srebrny Medal w kategorii Błyszczyki i pomadki zdobył Błyszczyk Golden Rose Luxury Rich Color.

A jakie są Państwa plany na kolejny, zbliżający się wielkimi krokami 2015 rok?

Jak każdy rok w Golden Rose, także i 2015 będzie pełen wyzwań i nowych projektów. Planujemy otworzyć kolejne sklepy i stoiska, jeszcze bardziej promować się w Internecie oraz brać udział w wielu akcjach promocyjnych. Stawiamy na rozwój we wszystkich możliwych aspektach, więc na pewno kolejny rok przyniesie wiele pozytywnych zmian i pozwoli udoskonalić to, co już zaczęliśmy realizować.

Z czym przyjdzie się zmierzyć sieciom oferującym produkty do makijażu?

Wyzwań zawsze jest wiele, wymienię tylko wśród nich: wyróżnienie się na rynku, troska o rozwój sieci i launch innowacyjnych, nowych produktów. Wszystkie można przekuć na sukces, jeśli posiada się sprawnie działający, znający się na swojej pracy i kreatywny zespół.

Oceń artykuł:

Ewa Pawłowska, Golden Rose: Stawiamy na rozwój we wszystkich możliwych aspektach

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.