Galerie muszą się zmieniać i elastycznie reagować na aktualne trendy

2020-07-29 | 09:00

Atrakcyjny tenant mix, odpowiednia lokalizacja i szerokie działania marketingowe to podstawa. Jednak idealne centrum handlowe powinno być miejscem, w którym klient nie tylko dokona kompleksowych zakupów, ale również w atrakcyjny sposób spędzi czas z rodziną lub przyjaciółmi - podkreśla Wojciech Tulwin, Dyrektor ds. Marketingu i PR marki Recman.

Szeroka oferta gastronomiczna pozwala na pozyskanie nowych klientów, a dodatkowe przestrzenie do spędzenia wolnego czasu lub pracy coworkingowej wydłużają czas wizyty w galerii. Prawdopodobnie poszerzy się także oferta rozrywkowa i prozdrowotna. Strefy fitness, siłownie, salony kosmetyczne czy centra medyczne pozwolą klientom zainwestować w siebie.

Kluczowym jest dostosowywanie oferty do grupy docelowej w regionie, w szczególności do zasobności portfela, jak i stylu życia klientów. Możliwość realizacji wszystkich potrzeb w jednym miejscu jest wygodnym rozwiązaniem. Pozwala zaoszczędzić czas i szybko dokonać zakupów, korzystając z obecności w galerii. Z drugiej strony nasycenie obiektami handlowymi powoduje, że galerie muszą się zmieniać i elastycznie reagować na aktualne trendy. Nowe centra handlowe i modernizacja istniejących wymusza zmiany w obiektach konkurencyjnych. Ważna jest również odpowiednia aktywność marketingowa firm zarządzających, na co zwracamy szczególną uwagę jako najemca. 

Większość obiektów regularnie organizuje rozmaite eventy, które przekładają się na wzrost liczby odwiedzających. Klienci oczekują ułatwień oraz dostępu do informacji. Zadaniem zarządcy jest zapewnienie maksymalnego komfortu – zarówno zakupów, jak i możliwości spędzania wolnego czasu na terenie galerii. Cel ten osiągną galerie, które postawią na aktywną komunikację zarówno z klientami, jak i z najemcami.

Analizując zmiany w przestrzeni handlowej na przełomie ostatnich lat, nie jest łatwo przewidzieć, co może zdarzyć się w perspektywie 10 lat. Dynamiczny rozwój technologiczny pozwala na wprowadzenie innowacyjnych usług oraz umożliwia analizowanie zachowań konsumentów, a przez to bieżące dostosowywanie oferty do oczekiwań.

Tagi: Recman Wojciech Tulwin
Oceń artykuł:

Źródło: Recman

Zobacz także

Galerie muszą się zmieniać i elastycznie reagować na aktualne trendy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.