Jak wygląda koncept nowego salonu w GM, czym się wyróżnia?
Galeria Mokotów zyska nowy design. Dzięki dbałości o szczegóły estetyczne, oświetleniu przyjemnemu dla oka oraz nowoczesnemu wystrojowi, zakupy w odnowionym sklepie GO Sport będą czystą przyjemnością. Po modernizacji sklep zyska lepszą, bardziej czytelną dla klienta nawigację, która pozytywnie wpłynie na zwiększenie komfortu zakupów. Dodatkowo, ważnym elementem jest dla nas profesjonalna obsługa. Dzięki tym elementom mamy świadomość, że klient czuje się doceniony i w centralnym miejscu, a strategia Client First jest przez nas konsekwentnie wdrażana.
Czy dotychczasowe lokalizacje salonów przynoszą zakładane rezultaty pod względem sprzedaży?
Każda z lokalizacji jest zgodna z naszymi wymaganiami, wynikającymi ze specyfiki prowadzonego biznesu. Lokalizacje są dobre, mają doskonałe warunki, umożliwiają dopasowanie powierzchni dokładnie do naszych potrzeb i przynoszą oczekiwane rezultaty. Dla potwierdzenia tych słów zdradzę, że rok 2016 był dla GO Sport Polska niezwykle udanym rokiem, który zamknęliśmy z zyskiem. Pierwszy kwartał bieżącego roku także rozpoczął się dla nas korzystnie, co potwierdza, że podjęte działania idą w dobrym kierunku.
Czy GO Sport planuje sprzedaż produktów również poprzez sklep internetowy? Czy to wg Pana dobry kanał sprzedaży na polskim rynku?
W kwietniu spółka planuje uruchomienie sprzedaży na platformie Allegro.pl. Widzę potencjał w sprzedaży internetowej we współpracy z liderem na rynku e-commerce. W tym kanale planujemy sprzedaż wyłącznie produktów marek własnych. Celem głównym jest rozpoczęcie sprzedaży w kanale on-line, bowiem aktualnie GO Sport funkcjonuje bez sklepu internetowego, ale także zwiększenie udziału oraz wsparcie marek własnych. Spółka intensywnie pracuje także nad wdrożeniem modelu omnichannel. Wierzę w niego, poza tym nasi konkurenci wyprzedzili nas w kwestii sprzedaży internetowej, więc postanowiłem to zmienić. Spółka ma plan uruchomienia sprzedaży w modelu omnichannel do końca 2017 roku. Wprowadzenie sklepu internetowego jest też odpowiedzią na nowe potrzeby klienta. Chcemy zapewnić mu możliwość sprawdzenia pełnej oferty w GO Sport, dostępności produktów w wybranym przez klienta sklepie lub też zakup bezpośrednio przez internet.