GO Sport stawia na dynamiczny rozwój w Polsce

2017-04-07 | 11:00

Jak wygląda koncept nowego salonu w GM, czym się wyróżnia?

Galeria Mokotów zyska nowy design. Dzięki dbałości o szczegóły estetyczne, oświetleniu przyjemnemu dla oka oraz nowoczesnemu wystrojowi, zakupy w odnowionym sklepie GO Sport będą czystą przyjemnością. Po modernizacji sklep zyska lepszą, bardziej czytelną dla klienta nawigację, która pozytywnie wpłynie na zwiększenie komfortu zakupów. Dodatkowo, ważnym elementem jest dla nas profesjonalna obsługa. Dzięki tym elementom mamy świadomość, że klient czuje się doceniony i w centralnym miejscu, a strategia Client First jest przez nas konsekwentnie wdrażana.

Czy dotychczasowe lokalizacje salonów przynoszą zakładane rezultaty pod względem sprzedaży?

Każda z lokalizacji jest zgodna z naszymi wymaganiami, wynikającymi ze specyfiki prowadzonego biznesu. Lokalizacje są dobre, mają doskonałe warunki, umożliwiają dopasowanie powierzchni dokładnie do naszych potrzeb i przynoszą oczekiwane rezultaty. Dla potwierdzenia tych słów zdradzę, że rok  2016 był dla GO Sport Polska niezwykle udanym rokiem, który zamknęliśmy z zyskiem. Pierwszy kwartał bieżącego roku także rozpoczął się dla nas korzystnie, co potwierdza, że podjęte  działania idą w dobrym kierunku.

Czy GO Sport planuje sprzedaż produktów również poprzez sklep internetowy? Czy to wg Pana dobry kanał sprzedaży na polskim rynku?

W kwietniu spółka planuje uruchomienie sprzedaży na platformie Allegro.pl.  Widzę potencjał w sprzedaży internetowej we współpracy z liderem na rynku e-commerce. W tym kanale planujemy sprzedaż wyłącznie produktów marek własnych. Celem głównym jest rozpoczęcie sprzedaży w kanale on-line, bowiem aktualnie GO Sport funkcjonuje bez  sklepu internetowego, ale także  zwiększenie udziału oraz wsparcie marek własnych. Spółka intensywnie pracuje także nad wdrożeniem modelu omnichannel. Wierzę w niego, poza tym nasi konkurenci wyprzedzili nas w kwestii sprzedaży internetowej, więc postanowiłem to zmienić. Spółka ma plan uruchomienia sprzedaży w modelu omnichannel do końca 2017 roku. Wprowadzenie sklepu internetowego jest też odpowiedzią na nowe potrzeby klienta. Chcemy zapewnić mu możliwość sprawdzenia pełnej oferty w GO Sport, dostępności produktów w wybranym przez klienta sklepie lub też zakup bezpośrednio przez internet.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: GO Sport

GO Sport stawia na dynamiczny rozwój w Polsce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.