Grzegorz Kłosowicz, Galerie Carrefour: Tematyczne eventy hitem Dnia Dziecka

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-07-05 | 08:00

Dzień Dziecka w galeriach handlowych to prawdziwe święto dla wszystkich maluchów. To czas, kiedy specjalnie dla nich organizowane są atrakcje, konkursy i zabawy, dzięki którym czas spędzony w centrach handlowych staje się jeszcze bardziej ekscytujący. Galerie Handlowe Carrefour szczycą się organizowaniem cyklu tematycznych imprez przeznaczonych właśnie dla najmłodszych. O tegorocznej ich odsłonie opowiada Grzegorz Kłosowicz, marketing manager Galerii Handlowych Carrefour.

W tym roku cykl imprez z okazji Dnia Dziecka w Galeriach Handlowych Carrefour odbył się na przełomie maja i czerwca w czternastu naszych galeriach. „Księżniczki i rycerze w średniowiecznym zamku” to hasło przewodnie wszystkich imprez. Wybór tegorocznej tematyki oraz atrakcji im towarzyszących nie był przypadkowy. Chcieliśmy pokazać, że w dobie digitalizacji, istnieje świat fantazji – świat prostych zabaw, które uczą i rozwijają manualne zdolności dzieciaków. Zaoferowaliśmy kreatywną zabawę poprzez rozbudzanie wyobraźni. Dzięki aktorom, scenografii i interesującym animacjom przenieśliśmy dzieci do średniowiecznego miasta. Pokazy bractwa rycerskiego, sokolników i prezentacja pracy rzemieślników to tylko część atrakcji jakie zapewniliśmy. Każde dziecko mogło zrealizować swoje marzenie i zmienić się w małego rycerza lub księżniczkę. Dodatkową atrakcją w galeriach w Gdańsku, Jastrzębiu Zdroju, Bydgoszczy, Kaliszu i Zamościu, była zabawa z klockami Lego. Maluchy wybudowały wspólnymi siłami m.in. postać strażaka oraz nawiązującą do tematyki imprez - figurę smoka. Kładziemy szczególny nacisk, aby nasze imprezy oprócz funkcji typowo rozrywkowej spełniały także funkcję edukacyjną. Przejawia się to na przykład w występach teatru lalek, który uczy dzieci tolerancji oraz zasad bon ton. Piknikowy charakter imprez sprawił, że wszystkie one cieszyły się bardzo dużą popularnością zarówno wśród dzieci, jak i rodziców.

Przeprowadzenie tak atrakcyjnych imprez jest możliwe dzięki współpracy z agencjami eventowymi, którym zlecamy ich organizację, jak również dzięki zaangażowaniu ze strony najemców Galerii Carrefour. Zauważyliśmy, że najemcy coraz częściej deklarują chęć uczestnictwa w organizowanych przez nas akcjach marketingowych. W zależności od prowadzonej przez nich działalności często oferują nagrody rzeczowe, bezpłatne usługi, a także dodatkowe animacje dla najmłodszych. Przykładem może być aktywność na tym polu w Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku. Firma Vision Express zorganizowała tam bezpłatne badania wzroku dla dzieci i dorosłych wraz z poradami optyka. Sklep odzieżowy Takko zaoferował najmłodszym malowanie twarzy oraz balony. Sklep zoologiczny Aquael włączył się do akcji poprzez organizację akcji adopcyjnej szczeniaków z schroniska oraz udostępnił dzieciom zabawę ze zwierzakami takimi jak króliki i chomiki. Dodatkowo udzielał porad dotyczących żywienia i prawidłowej opieki nad zwierzętami. Telefonia Orange rozdawała gadżety promocyjne.

Warto podkreślić, że w tym roku imprezy z okazji Dnia Dziecka cieszyły się bardzo dużą popularnością. Na sukces naszych eventów złożyło się kilka kluczowych czynników. Przede wszystkim interesująca tematyka, ciekawy program, dobre nagłośnienie akcji w mediach, jak również korzystne warunki pogodowe, gdyż większość imprez odbywała się na parkingach przed galeriami. Chciałbym podkreślić fakt, że ze względu na rodzinny charakter udało nam się włączyć w zabawę także rodziców, dzięki takim elementom programu jak wybijanie monet, dekorowanie pierników czy pokazy strojów rycerskich.

Nie byłoby to możliwe bez podjęcia intensywnych działań marketingowych. W kampanii promocyjnej skupiliśmy się przede wszystkim na nagłośnieniu jej w mediach ATL – prasa, radio, billboardy, nie zapominając o wzmocnieniu jej poprzez BTL – plakaty w lokalnych przedszkolach, reklama w autobusach. Wszystkie nasze eventy zostały też wypromowane na stronach internetowych naszych galerii.  

Podejmujemy również starania, aby Dzień Dziecka, który jest już stałym elementem kalendarza działań każdego centrum handlowego, w Galerii Carrefour nie popadł w schemat. Dlatego, co roku modyfikujemy ich tematykę, wzbogacamy ich programy, aby stawały się one co raz atrakcyjniejsze. W roku 2009 głównym tematem Dnia Dziecka była „Dżungla”, w 2010 – „Kraina zabawek”.

Galerie Handlowe Carrefour wychodzą na przeciw oczekiwaniom tak ważnej grupy naszych klientów jakimi są dzieci oraz ich rodzice. Oferta odzieży, obuwia oraz zabawek dla dzieci to stały element komplementarnego tenant mix. W każdej Galerii Handlowej Carrefour znajduje się hipermarket należący do sieci, w którym znajduje się bogata oferta asortymentowa zarówno odzieży, akcesoriów dla niemowląt, produktów spożywczych, higienicznych, a także zabawek i książek oraz płyt filmowych i dźwiękowych. Dodatkowo, niektóre z naszych galerii posiadają specjalną ofertę usługowo-rozrywkową -  sale zabaw (możliwość organizacji urodzin), w sezonie wiosenno-letnim wielki dmuchaniec (Galeria AKS Chorzów), place zabaw (Białystok) oraz udogodnienia np. pokoje dla matek z dzieckiem.

Oceń artykuł:

Grzegorz Kłosowicz, Galerie Carrefour: Tematyczne eventy hitem Dnia Dziecka

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.