Grzegorz Sobierajski, YES: Firma YES przykłada wielką wagę do bezpośredniej komunikacji z klientami

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-05-16 | 09:21

Marka YES obchodzi swoje 30-lecie istnienia. Taki jubileusz, to dobry czas na podsumowanie wyników osiągniętych przez firmę. O marce, salonach, zmianie logotypu i planach na obecny rok opowiada Grzegorz Sobierajski, specjalista PR, YES Biżuteria Sp. z o.o.

Najkrótsze podsumowanie jubileuszu YES: od 30 lat spełniamy oczekiwania Klientów, którzy marzą o wyjątkowej biżuterii. Nieustanny rozwój firmy i sieci salonów YES świadczą o tym, że marzenia te, dzięki YES, udaje się realizować. Pierwszy sklep YES powstał w 1993 roku w Poznaniu. A w tym roku miał swoją premierę 101. salon YES – w CH Klif w Gdyni. YES to druga pod względem liczby salonów sieć jubilerska w kraju i zarazem jedyna rozwijająca się na zasadach franczyzy. Ranga firmy YES oraz odniesiony przez nią sukces, znalazły uznanie w oczach niezależnych ekspertów. Kampanię wizerunkową stworzoną wokół Kalendarza YES, uznano za najlepszą w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards. Natomiast założyciele i współwłaściciele YES, znaleźli się w finałowej dziesiątce prestiżowego konkursu Ernst & Young – Przedsiębiorca Roku 2011. Także jakość obsługi Klienta oceniana jest niezwykle wysoko. W Rankingu firmy Daymaker, opublikowanym przez Puls Biznesu w marcu br., YES zwyciężył w kategorii sklepów z biżuterią i zajął czwarte miejsce w zestawieniu sklepów wszystkich branż.

Nowe logo YES: czarne litery na białym tle, pełne jest emocji i elegancji zarazem. Dobrze symbolizuje innowacyjny charakter firmy jubilerskiej, która podejmuje wciąż nowe wyzwania. Nawet najbardziej rozpoznawalne i cenione brandy od czasu do czasu „odświeżają” swój wizerunek. YES dołączył do grona prestiżowych marek, które zdecydowały się na rebranding. Jego opracowanie powierzyliśmy Mamastudio, specjalizującemu się w tworzeniu kompleksowych systemów identyfikacji wizualnej. Jej najważniejszy element nawiązuje do tradycji naszej firmy i rytmu poprzedniego znaku. Stworzone specjalnie dla YES czarne, kunsztowne litery nowego logotypu mają w sobie wyrafinowaną, radosną świeżość, a jednocześnie przyciągają spojrzenie siłą subtelnej, klasycznej elegancji. Styl nowego logotypu łączy prestiż z nowoczesnością. Wyraża również najważniejsze cechy marki YES: emocjonalność, indywidualizm, design. Logo YES w nowej wersji jest wprowadzane sukcesywnie, tak by w odbiorze Klientów przejście na nowy logotyp nie odbywało się skokowo – lecz płynnie. Nowe logo jest już obecne w Internecie; zacznie niebawem pojawiać się na materiałach graficznych zlecanych do druku. Poprzedni logotyp, drugi w historii firmy, był wizualną wizytówką YES od 1999 roku.

W minionym roku, z okazji jubileuszu firma YES przygotowała trzy wyjątkowe wzory i kolekcje zaprojektowane przez projektantów YES: Jubilé, idealny pierścionek na rocznicę, pełen klasycznego piękna, z topazem błękitnym i 30 diamentami; Lotus – artystyczną kolię z perłami i kryształami Swarovski w limitowanej wersji oraz srebrną kolekcję Pavoni, nawiązująca do jednej z pierwszych kolekcji firmy YES, z motywem pawi. Każda z nich była wielkim sukcesem i cieszyła się uznaniem Klientów. Z kolei kampanię wizerunkową stworzoną wokół Kalendarza YES, uznano w minionym roku za najlepszą w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards. Jury konkursu nagrodziło zarówno artystyczną wartość kalendarza, jak i efektywność kampanii realizowanej na wielu płaszczyznach, której Kalendarz YES był „pełną finezji siłą napędową.” Również w oparciu o Kalendarz YES 2011 zbudowaliśmy efektowną i efektywną kampanię marketingową w roku minionym.

Strona YES.pl. prezentuje m.in. najnowsze kolekcje, informuje, doradza, ma część poradnikową – ale także inspiruje klientów do zakupów. Mogą oni ich dokonywać bezpośrednio na YES.pl ale po obejrzeniu i porównaniu wzorów w zaciszu domowym, wielu Klientów dokonuje wyboru podczas wizyty w jednym z ponad stu salonów sieci YES. Wirtualna wizytówka sieci jubilerskiej YES, zdobyła główną nagrodę w prestiżowym konkursie Webstarfestival – WEBSTARA AKADEMII za „wyrazistość, elegancję i funkcjonalność”. Firma YES przykłada wielką wagę do bezpośredniej komunikacji z klientami. Jako pierwsza sieć handlowa w branży jubilerskiej, YES docenił i potrafił wykorzystać potencjał Internetu i mediów społecznościowych, w których jest bardzo aktywny. Na przykład ponad 120 000 osób na Facebooku dodało stronę YES do swoich ulubionych.

Oczywiście, sieć YES ciągle się rozwija – planujemy, że do końca 2013 roku liczyć będzie 110 salonów. Warto także wspomnieć, że YES wdraża właśnie nowy system informatyczny ERP usprawniający zaawansowane zarządzanie zasobami firmy i siecią salonów, w każdym aspekcie ich funkcjonowania. Projekt ten jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Oceń artykuł:

Grzegorz Sobierajski, YES: Firma YES przykłada wielką wagę do bezpośredniej komunikacji z klientami

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.