Brama Pomorza to centrum, które powstaje w Chojnicach. Przedstawiciele zapewniają, że na 34 tys. mkw. klienci mogą spodziewać się atrakcyjnej oferty handlowej. O etapie prac i przyszłej ofercie inwestycji Brama Pomorza opowiada Halina Wyborska, rzecznik prasowy Rank Progress SA.
Makroregionalne centrum handlowe Brama Pomorza w Chojnicach będzie największym tego rodzaju obiektem handlowym w południowej części województwa pomorskiego. Dzięki dogodnej lokalizacji, przy drodze krajowej nr 22, powstające centrum będzie kierowało swoja ofertę handlową do 150 tys. mieszkańców – nie tylko Chojnic, ale również okolicznych gmin. Jest to zatem projekt o charakterze regionalnym. Inwestycja jest w pełni dopasowana do potrzeb lokalnego rynku.
Biorąc pod uwagę zainteresowanie obiektem kluczowych polskich i międzynarodowych sieci handlowych, klienci mogą spodziewać się bardzo atrakcyjnej oferty handlowej. Proces komercjalizacji przebiega bardzo pomyślnie. Wśród najemców znajdą się między innymi market typu Dom i Ogród, sklep RTV/AGD oraz sieciowe butiki. Obecnie podpisywane są kolejne umowy. Przyszli klienci Bramy Pomorza mogą również liczyć na ciekawe wydarzenia i akcje promocyjne. Tak jak we wszystkich naszych centach handlowych planujemy przygotować wyjątkowe otwarcie, z licznymi atrakcjami i nagrodami. Pierwszy konkurs – na nazwę Regionalnego Centrum Handlowego – mamy już za sobą. Został on zorganizowany na początku br. Spośród wszystkich pomysłów komisja składająca się z przedstawicieli gminy oraz spółki Rank Progress, wybrała zwycięzcę. Stał się on szczęśliwym posiadaczem 2 tys. zł oraz autorem oficjalnej nazwy obiektu.
Makroregionalne centrum handlowe Brama Pomorza w Chojnicach jest w trakcie budowy. Obiekt ma już częściowo wylane stopy fundamentowe. Generalny wykonawca inwestycji, firma MirBud prowadzi wykopy pod zbiornik retencyjny, prace związane z sieciami elektrycznymi oraz makroniwelacja terenu, na którym będzie znajdował się parking. Zlecona została już również produkcja prefabrykowanej konstrukcji żelbetowej. Wszystkie prace przebiegają zgodnie z przyjętym harmonogramem.
W pierwszym etapie budowania Bramy Pomorza realizowany jest największy w regionie market budowlany typu Dom i Ogród oraz galeria handlowa. W drugiej fazie przewidziano budowę parku handlowego. Deweloper rozważa również realizację kina Cinema 3D. Całkowita powierzchnia obiektu wyniesie około 34 tys. mkw. Dla klientów przewidziany jest również parking na 1300 miejsc. Otwarcie centrum handlowego planowane jest na III kwartał 2013 roku.
Tagi: