Dla każdego Klienta najważniejsza jest terminowość, szybkość oraz elastyczność odbioru. Istotnym narzędziem jest kadra pracownicza oraz aplikacje umożliwiające śledzenie i szybkie dostarczenie paczki do odbiorcy. Bez odpowiedniej i elastycznej kadry dość trudno to osiągnąć. Najbardziej kompromisową metodą dostawy są paczkomaty oraz punkty odbioru. Nie da się ukryć, że duża część Klientów życzy sobie tzw. dostarczenia paczki bezpośrednio do rąk własnych celem sprawdzenia zgodności zamówienia owego towaru. Metody najbardziej znane u każdego z dostawców są związane bezpośrednio oraz pośrednio z możliwością wyboru niższej lub wyższej ceny - uważa Paweł Czarnecki, Właściciel, Członek Zarządu firmy Medler Sp. z o.o.
Oczekiwania związane z aspektem logistycznym opierają się w dużej mierze nie tylko na samym tanim najmie oraz na możliwościach dojazdu do obiektu, ale również na tzw. umieszczeniu na mapie Polski. Mamy tutaj na myśli miasta, z których transport kurierski lub logistyczny jest dość rozwinięty i konkurencyjny względem innych operatorów. Im większa konkurencja i elastyczność, tym tańsza wysyłka, która często gra pierwszorzędną rolę w wyborze naszego towaru przez Klienta.