Inga Wawrzyniak-Gacek: Koncept 4Faces to odpowiedź na potrzeby rynku

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-05-30 | 08:00

4Faces to unikalny koncept promujący aktywny styl życia, przestrzeń stworzona z pasjonatami sportu, mody i designu. O pomyśle na interaktywne salony sportowe z profesjonalną obsługą oraz spersonalizowaną ofertą, zainteresowaniu ze strony klientów oraz planach na przyszłość rozmawiamy z Ingą Wawrzyniak-Gacek, dyrektor ds. marketingu OTCF.

Co symbolizuje nazwa marki - 4Faces?

4Faces to unikalny koncept promujący aktywny styl życia, przestrzeń stworzona z pasjonatami sportu, mody i designu. To najlepsze marki, doświadczeni doradcy i wyjątkowe materiały edukacyjne w niebanalnej i nowoczesnej formie.

Gdzie do tej pory powstały salony marki?

Pierwszy sklep – w mniejszym formacie o powierzchni 400 m kw. został otwarty w poznańskim City Center, drugi, o powierzchni 800 m kw. w Galerii Katowickiej wyposażony został dodatkowo we własny serwis oraz Body Center – unikatowe miejsce w sklepie dla miłośników sportu i aktywności.

A czym wyróżniają się salony 4Faces na polskim rynku?

O niecodziennym charakterze konceptu 4Faces decyduje nie tylko starannie wyselekcjonowana oferta handlowa, bazująca na produktach najlepszych marek, lecz również szczegółowe dopracowanie kwestii ekspozycji i architektury salonu. 4Faces to zupełnie inny świat sportowych zakupów, to świat ubrany w najnowsze rozwiązania multimedialne – zamiast tradycyjnej witryny pojawia się interaktywny videowall, rolę informatora o ofercie pełni multimedialny stół dotykowy, klasyczne ekspozytory zamieniają się w ekrany, a na podłodze pojawiają się interaktywne gry zręcznościowe – nie tylko dla dzieci.

Każdy klient może zasięgnąć rady specjalistów, ułożyć indywidualny plan treningowy lub program dietetyczny, dokonać analizy składu ciała, poznać swoją wydolność i kondycję, a przede wszystkim zyskać motywację do systematycznych ćwiczeń.

Jak klienci przyjęli tego typu innowacje?

Monitorujemy efekty sprzedażowe i postrzeganie salonu, obsługi oraz usług. Klienci przyjęli koncept 4Faces bardzo dobrze. Pozytywnie oceniany jest zarówno wystrój, aranżacja, a przede wszystkim oferta i nowe usługi, które pomagają w doborze właściwego produktu, a także doradztwo w zakresie utrzymania dobrej kondycji i zdrowego stylu życia. To rosnący trend w Polsce, dlatego takie inicjatywy spotykają się z entuzjastycznym przyjęciem.

Czy zatem planują Państwo dalszy rozwój sieci?

Nowe salony będą pojawiały się sukcesywnie w kolejnych dużych miastach w Polsce. Rozwój marki zaplanowany jest na kilka najbliższych lat. 4Faces jest konceptem premium na rynku sklepów multibrandowych i jako taki będzie się pojawiał w najlepszych lokalizacjach w Polsce.

A jak zrodził się pomysł na sklepy w takim nietypowym, innowacyjnym wydaniu?

Koncept 4Faces to odpowiedź na potrzeby rynku. Śledzimy zarówno trendy społeczne, jak i rynek. Tylko takie całościowe podejście może dać nam właściwe spojrzenie i ocenę możliwości. Analizowaliśmy także obecnych graczy w tej branży na rynku – zarówno w kraju, jak i za granicą. Opieramy się również na dostępnych badaniach społecznych, które jasno wskazują na rosnące zainteresowanie sportem i zdrowym stylem życia. Staramy się nie tylko podążać za trendem, ale także wyprzedzać go i proponować nowe rozwiązania.

Oceń artykuł:

Inga Wawrzyniak-Gacek: Koncept 4Faces to odpowiedź na potrzeby rynku

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.