Istotnym jest uważne wsłuchiwanie się w potrzeby i oczekiwania klienta

2022-05-12 | 08:00

Handel tradycyjny to już nie tylko możliwość obcowania z towarem na żywo, ale również wrażenia i doświadczenia zakupowe, na które składa się wiele czynników - podkresla dla Magazynu Galerie Handlowe Jarosław Wasiłek, Dyrektor Działu Komercjalizacji CD Locum.


Nowoczesne centra handlowe to obecnie połączenie całej gamy doznań, jakie oferujemy konsumentom. Zróżnicowana oferta handlowa, bogate zaplecze gastronomiczne, ciekawa koncepcja rozrywkowa oraz sportowa, a do tego cała gama wydarzeń specjalnych i udogodnień – wszystko po to, żeby klienci mieli poczucie, że znajdują u nas to, czego aktualnie poszukują. Słowem – staramy się robić wszystko, aby czas spędzony w naszych obiektach był czasem jakościowym, różnorodnym i dającym satysfakcję. Repozycjonowanie, nowe inwestycje, zmiany i rozwój w strukturze najemców, przemyślany kalendarz marketingowy, nowe w pełni responsywne strony internetowe oraz bliski kontakt z klientami za pośrednictwem social mediów – to wszystko naturalna reakcja na rozwój trendów zakupowych i rosnące znaczenie e-commerce.

Istotnym jest uważne wsłuchiwanie się w potrzeby i oczekiwania klienta, by móc lepiej go zrozumieć, a co najważniejsze – dotrzymać mu kroku. Ubiegły rok w obiektach Grupy CD Locum upłynął pod znakiem nowych otwarć – przybyło kilkudziesięciu nowych najemców, podpisano umowy na łączną powierzchnię blisko 11 500 tyś mkw. Pozwoliło to na odświeżenie oferty i dostosowanie jej do profilu klienta każdego z naszych obiektów. Co więcej, postawiliśmy na znane marki, w większości niedostępne do tej pory na lokalnym rynku m.in.: salony TK Maxx, Tommy Hilfiger i Calvin Klein (Galeria Trzy Korony), Netto, HalfPrice, Dealz (Galeria Rondo), market  TEDi oraz kawiarnia So Coffee (Galeria Stara Ujeżdżalnia).

Monitorując zmieniające się zachowania konsumentów i analizując trendy jesteśmy w stanie dostosowywać się do potrzeb klienta, zwłaszcza na rynkach lokalnych, a tym samym zapewnić możliwie najlepszą ofertę i wysokie standardy obsługi. Obecnie popularnym trendem jest również poszerzanie funkcji centrów handlowych, szczególnie o usługi oraz w wymiarze społecznym. Dowodzi to tezy, że niezmiennie stanowią one ważny element krwioobiegu swoich miast, chcą integrować i budować społeczności, zwłaszcza te lokalne.

Tagi: CD Locum centra handlowe Jarosław Wasiłek
Oceń artykuł:

Fot: CD Locum Źródło: CD Locum

Zobacz także

Istotnym jest uważne wsłuchiwanie się w potrzeby i oczekiwania klienta

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.