Iwona Sitko: Podczas Nocy Zakupów ilość odwiedzających CH Karolinka jest większa o około 70%

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-07-20 | 08:25

Akcja „Nocne Zakupy” była już trzykrotnie organizowana w Centrum Handlowym Karolinka. Za każdym razem cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem kupujących. Pierwszy raz akcja została przeprowadzona w styczniu 2010 roku. O tegorocznych atrakcjach, które zostały zorganizowane na terenie obiektu 1 lipca opowiada Iwona Sitko, Dyrektor Centrum Handlowego Karolinka.

Mając na uwadze doświadczenia pierwszej nocy zakupów, zdecydowaliśmy się na cykliczne przeprowadzanie tego typu akcji, dwa razy do roku. W 2011 roku pierwsza Noc Zakupów odbyła się w styczniu pod hasłem „Noc Zakupów z gwiazdami”, a „Letnia noc zakupów”, druga zaplanowana na ten rok, miała miejsce 1 lipca.   

Akcja za każdym razem budzi duże zainteresowanie klientów z Opola i innych miast województwa opolskiego. Przyciągają zarówno obniżki oferowane przez sklepy jak i atrakcje przygotowane przez centrum, m.in. obecność popularnych wykonawców i celebrytów, możliwość spotkania się z nimi w kącikach autorskich – wykonania zdjęcia z gwiazdą i otrzymania autografu, pokazy sztuk walki, pokazy barmańskie i wiele innych.

Powodzenie akcji w dużej mierze zależy od  zaangażowania najemców. Im większa ilość sklepów angażuje się w akcję i im większe oferują one obniżki, tym większy przynosi ona efekt zarówno krótko- jak i długofalowy. Większość najemców zdecydowała się na przygotowanie specjalnych ofert wyłącznie na Noc Zakupów. Oferta była bardzo urozmaicona – oprócz obniżek cen kolekcji letniej, w ramach rozpoczynających się wyprzedaży, najemcy oferowali także dodatkowe upusty na towary nieprzecenione i nowe kolekcje, a także rabaty na drugi zakupiony artykuł oraz prezenty przy zakupie powyżej minimalnej kwoty.

Patrząc na wyniki odwiedzalności, możemy zaryzykować stwierdzenie, że noce zakupów w Centrum Handlowym Karolinka zyskały już swego rodzaju renomę wśród naszych klientów. Tak więc pomimo ogromu pracy, jakiej wymaga przygotowanie nocy zakupów, uważamy, że warto organizować tego typu akcje. Porównując ilość klientów odwiedzających CH Karolinka w dniu „Nocy Zakupów” do podobnych dni stwierdzamy, że w dniu akcji ilość odwiedzających centrum jest większa o około 70%.

Ponadto dodatkowe atrakcje podczas nocy zakupów umilają czas klientom. W przypadku Karolinki np. podczas „Letniej nocy zakupów” towarzyszyły występy kubańskiej grupy muzycznej, pokaz capoeiry, pokaz barmański oraz pokaz strojów kąpielowych. Atmosferę umilała muzyka na żywo, wykonywana przez saksofonistę oraz DJ’a.

Z kolei podczas styczniowych „Nocnych zakupach z gwiazdami” gościliśmy w centrum m.in. aktora Tomasza Ciachorowskiego, stylistę Tomasza Jacykowa oraz finalistki konkursu TOP Model – Paulinę Papierską oraz Annę Piszczałkę. Dodatkową atrakcją wieczoru był recital Mateusza Ziółko.

W trakcie nocy zakupów odbywały się ponadto konkursy dla klientów, w których nagrodami były bony na zakupy na kwoty 100 i 500 złotych.

Kampania reklamowa akcji obejmowała różnorodne formy reklamy. „Letnią noc zakupów” promowaliśmy m.in. w prasie regionalnej, w tym także w wydaniach internetowych, oraz stacjach radiowych. Korzystaliśmy także z billboardów i plakatów. Z okazji akcji przygotowaliśmy ponadto ulotkę, informującą o ofercie promocyjnej najemców, która była dostępna na stronie internetowej CH Karolinka i w internetowym wydaniu Gazety Wyborczej. Ulotki w formie drukowanej były natomiast rozdawane klientom przez hostessy podczas trwania akcji.

Ponadto wybór piątku nie był przypadkowy. Zdecydowaliśmy się na zorganizowanie akcji właśnie w piątek ze względu na to, że tuż przed weekendem nasi klienci dysponują większą ilością czasu, nie muszą spieszyć się do domów, aby przygotować się do pracy i mogą swobodnie spędzić kilka chwil w centrum handlowym, bez pośpiechu sprawdzając oferowane przez sklepy rabaty.  

W dniu akcji "Noc Zakupów" Centrum Handlowe Karolinka jest otwarta dłużej niż w powszedni dzień. Aby żaden z naszych gości nie musiał martwić się o powrót do domu specjalnie na tę okazję, dla naszych klientów, zostały przygotowane bezpłatne autobusy, którymi można było dojechać do Karolinki i wrócić po dokonaniu zakupów.

Oceń artykuł:

Iwona Sitko: Podczas Nocy Zakupów ilość odwiedzających CH Karolinka jest większa o około 70%

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.