Wraz z końcem ubiegłego roku CH Manhattan przyjął ulepszoną strategię działań marketingowych, które pozwoliły wprowadzić nową internetową oraz profil na facebooku. Odświeżony wizerunek w bardzo szybkim czasie zaowocował większym zainteresowaniem ze strony klientów. O wykorzystaniu tradycyjnej i internetowej komunikacji marketingowej oraz mierzalności ich efektów opowiada Izabela Klak, specjalista ds. marketingu asystent zarządu CH „Manhattan” Sp. z o.o.
Pod koniec ubiegłego roku przyjęliśmy nowa strategię działań marketingowych mającą na celu aktywne kształtowanie wizerunku naszego Centrum, wyróżnienie spośród konkurencji, prezentację własnej tożsamości. Stronę internetową zmieniliśmy całkowicie, nabrała ona nowego, lekkiego i nowoczesnego charakteru, co zaowocowało w krótkim czasie znacznym zwiększeniem zainteresowania informacjami na niej zamieszczanymi.
Klienci centrum chcą być traktowani poważnie i mieć dostęp do rzetelnych, ciekawych i aktualnych informacji a naszym najważniejszym zadaniem jest dbanie o to, aby je uzyskali. Na podstawie danych z narzędzia Google Analytics obserwujemy stale zwiększające się zainteresowanie naszą stroną. Wzrost nowych odwiedzin w skali miesiąc do miesiąca to ponad 76% a średni czas przebywania na stronie ok. 6 minut. Klienci najczęściej poszukują informacji kontaktowych do sklepów, konkretnej marki oraz promocji i wydarzeń.
Wraz z powstaniem nowej strony założyliśmy szersze niż dotąd jej wykorzystanie, jako narzędzia promocji produktów i usług. Nasi Najemcy przekonali się już do jego efektywności i chętnie je wykorzystują. Dzięki panelowi Najemcy mogą również samodzielnie zmieniać treść własnej podstrony. Stronę moderujemy samodzielnie gdyż posiadamy wieloletnie doświadczenie i stale doskonalimy swoje umiejętności w tej dziedzinie. Znakomicie przygotowany system do zarządzania treścią CMS umożliwia szybkie łatwe nanoszenie zmian również na mapie wykonanej w technologii Flash.
Wraz z powstaniem nowej strony internetowej powstał również nasz profil na FB. Staramy się nie powielać informacji zawartych na stronie WWW i FB, aby wzajemnie się one uzupełniały. FB stanowi społeczność i sposób komunikacji dostosowujemy do jej specyfiki pozwalamy sobie na humor i zaskoczenie. Natomiast strona WWW to nasza wizytówka i najlepsze, najbardziej funkcjonalne narzędzie komunikacji z klientami.
Obie formy traktujemy jako tak samo ważne i potrzebne . W działaniach marketingowych w mediach społecznościowych skupiamy się przede wszystkim na takim tworzeniu i przekazywaniu treści, aby zainteresowały one użytkowników i zostały przekazane dalej. Wykorzystujemy również media tradycyjne z dobrą renomą na lokalnym rynku, choć forma promocji w nich w ciągu ostatnich lat bardzo się zmieniła i dziś intensywne i krótkie kampanie przynoszą najlepsze efekty. Mierzalność ich efektów jest również łatwiejsza gdyż nasi klienci zazwyczaj szeroko komentują na forach swoje odczucia, przeglądając po eventowe galerie.
Tagi: