Izabela Klak, CH Manhattan: Dbamy o to, aby nasza strona WWW i FB uzupełniały się

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-08-14 | 10:05
Wraz z końcem ubiegłego roku CH Manhattan przyjął ulepszoną strategię działań marketingowych, które pozwoliły wprowadzić nową internetową oraz profil na facebooku. Odświeżony wizerunek w bardzo szybkim czasie zaowocował większym zainteresowaniem ze strony klientów. O wykorzystaniu tradycyjnej i internetowej komunikacji marketingowej oraz mierzalności ich efektów opowiada Izabela Klak, specjalista ds. marketingu asystent zarządu CH „Manhattan” Sp. z o.o.

Pod koniec ubiegłego roku przyjęliśmy nowa strategię działań marketingowych mającą na celu aktywne kształtowanie wizerunku naszego Centrum, wyróżnienie spośród konkurencji, prezentację własnej tożsamości. Stronę internetową zmieniliśmy całkowicie, nabrała ona nowego, lekkiego i nowoczesnego charakteru, co zaowocowało w krótkim czasie znacznym zwiększeniem zainteresowania informacjami na niej zamieszczanymi.
Klienci centrum chcą być traktowani poważnie i mieć dostęp do rzetelnych, ciekawych i aktualnych informacji a naszym najważniejszym zadaniem jest dbanie o to, aby je uzyskali. Na podstawie danych z narzędzia Google Analytics obserwujemy stale zwiększające się zainteresowanie naszą stroną. Wzrost nowych odwiedzin w skali miesiąc do miesiąca to ponad 76% a średni czas przebywania na stronie ok. 6 minut. Klienci najczęściej poszukują informacji kontaktowych do sklepów, konkretnej marki oraz promocji i wydarzeń.
Wraz z powstaniem nowej strony założyliśmy szersze niż dotąd jej wykorzystanie, jako narzędzia promocji produktów i usług. Nasi Najemcy przekonali się już do jego efektywności i chętnie je wykorzystują. Dzięki panelowi Najemcy mogą również samodzielnie zmieniać treść własnej podstrony. Stronę moderujemy samodzielnie gdyż posiadamy wieloletnie doświadczenie i stale doskonalimy swoje umiejętności w tej dziedzinie. Znakomicie przygotowany system do zarządzania treścią CMS umożliwia szybkie łatwe nanoszenie zmian również na mapie wykonanej w technologii Flash.
Wraz z powstaniem nowej strony internetowej powstał również nasz profil na FB. Staramy się nie powielać informacji zawartych na stronie WWW i FB, aby wzajemnie się one uzupełniały. FB stanowi społeczność i sposób komunikacji dostosowujemy do jej specyfiki pozwalamy sobie na humor i zaskoczenie. Natomiast strona WWW to nasza wizytówka i najlepsze, najbardziej funkcjonalne narzędzie komunikacji z klientami.
Obie formy traktujemy jako tak samo ważne i potrzebne . W działaniach marketingowych w mediach społecznościowych skupiamy się przede wszystkim na takim tworzeniu i przekazywaniu treści, aby zainteresowały one użytkowników i zostały przekazane dalej. Wykorzystujemy również media tradycyjne z dobrą renomą na lokalnym rynku, choć forma promocji w nich w ciągu ostatnich lat bardzo się zmieniła i dziś intensywne i krótkie kampanie przynoszą najlepsze efekty. Mierzalność ich efektów jest również łatwiejsza gdyż nasi klienci zazwyczaj szeroko komentują na forach swoje odczucia, przeglądając po eventowe galerie.
Tagi:
Oceń artykuł:

Izabela Klak, CH Manhattan: Dbamy o to, aby nasza strona WWW i FB uzupełniały się

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.