Jesteśmy liderem nr 1 w sprzedaży samych siebie

2018-12-27 | 09:00

Polacy słyną z bardzo kreatywnego nazewnictwa firm pochodzenia polskiego o przyodzianiu zagranicznym. Według Pawła Czarneckiego, Właściciela i Członka Zarządu firmy Medler Sp. z o.o., jesteśmy krajem, który specjalizuje się w tzw. wewnętrznym look up’ie, aby jak najmniej pozorów stwarzać jako polska marka u zagranicznych klientów, kontrahentów oraz przyszłych inwestorów.  

Większość kupujących nie zdaje sobie sprawy, że polskie marki będące na salonach zagranicznych rynków są nasze. Bardzo dużo tzw. konsumentów detalicznych kojarzy marki z ich własną nazwą, twierdząc, że to jest właśnie ta, a nie inna firma, nie myśląc o tym, kto jest prawdziwym właścicielem i pomysłodawcą owego brand’ingu. Popularność naszych marek to majstersztyk polskiego marketingu. Nie możemy ukrywać tego, że w Polsce mamy drugą Amerykę. U nas w sklepach, w Internecie, w tworzonych reklamach oraz standardach obchodzenia się z klientami, widać ją na co dzień. Jesteśmy liderem nr 1 w sprzedaży samych siebie. Przecież nie tak dawno to Polak był negocjatorem sprzedaży Alaski przez Rosjan Amerykanom, więc jak ma nam to nie wychodzić w Polsce. Dobry przykład to taki, że jesteśmy najlepszymi specjalistami w masach bitumicznych, na które nas nie stać w Polsce, ale już w Arabii i Iraku tak. Mówiąc otwarcie, dobrze czujemy się jako organizatorzy i promo-prekursorzy naszych marek w świecie poza naszym własnym państwem. Potrafimy zaprezentować się w nietuzinkowy sposób, a nasz produkt tak sprzedać, że sam sprzedający oraz właściciel powątpiewa w decyzję, czy dobrze robi, że sprzedaje – może warto zatrzymać produkt dla siebie.

Pytanie o to, które rynki są najbardziej perspektywiczne, jest dość proste, a zarazem złożone. Nie tak łatwo jest ocenić zewnętrzny rynek w postaci promocji własnej marki oraz promowania jej poza swoim gruntem. Nie możemy ukrywać, że marka dla takich firm jest najważniejsza, a każdy zamknięty sklep poza granicami naszego kraju nie gra na korzyść marki. Obecnie cały świat stoi dla nas otworem. Myślę, że rynek nie zna próżni, a nasi kochani rodacy zawsze coś wymyślą.

Tagi: Medler Paweł Czarnecki
Oceń artykuł:

Źródło: Medler

Zobacz także

Jesteśmy liderem nr 1 w sprzedaży samych siebie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.