Międzynarodowa sieć JYSK, posiadająca w swym asortymencie produkty wyposażenia wnętrz, świętuje w tym roku 12-lecie istnienia na polskim rynku. Licząca ponad 140 sklepów w Polsce, marka JYSK zamierza wkrótce uruchomić także e-sprzedaż. O planach rozwoju firmy opowiada Joanna Kalinowska, Sales&Marketing Manager JYSK.
JYSK jest firmą, która dynamicznie się rozwija, a nieustanne zmiany są naszą wizytówką. W ciągu 12 lat
JYSK otworzył w Polsce ponad 140 sklepów, co należy uznać za sukces w rozwoju wielkopowierzchniowych sklepów z wyposażeniem do domu na naszym rynku. Przez ostatnie 12 lat zbudowaliśmy gęstą sieć placówek na terenie naszego kraju dzięki czemu będąc globalną siecią jesteśmy blisko naszych klientów.
Otwarcie ponad 140 sklepów w ciągu 12 lat oraz plany otwarcia kolejnych kilkudziesięciu sklepów w przeciągu najbliższych lat potwierdzają słuszność decyzji o ekspansji na polskim rynku i duży potencjał na przyszłość. Patrząc na Danię, która przy ponad 5 mln mieszkańców posiada prawie 100 sklepów mamy jeszcze dużo do zrobienia na polskim rynku.
JYSK jest obecny w 34 krajach na całym świecie. Polska niewątpliwie jest krajem, w którym konkurencja na rynku detalicznym jest ogromna. 38 mln mieszkańców i położenie na mapie Europy czyni z naszego kraju cel ekspansji wielu zachodnich marek i graczy.
Jak do tej pory
JYSK stworzył na rynku koncept unikalny, którego nie oferuje żadna z konkurencyjnych sieci. Mamy natomiast różnych konkurentów w poszczególnych grupach produktów. Zarówno sieci meblowe, jak i sklepy typu hipermarkety stanowią dla nas ważną grupę odniesienia.
Konkurencja jest potrzebna klientom i ważna dla naszego rozwoju. Dla
JYSK stanowi wyzwanie i mobilizuje do ciągłego rozwoju, poszukiwania przewagi nad konkurencją i znajdowania coraz to lepszych ofert. Ostateczna decyzja należy jednak zawsze do klientów.
Jedno z największych i najbardziej nowoczesnych centrów logistycznych w Europie-Magazyn Centralny
JYSK w Radomsku, sklepy wielkoformatowe o pow. prawie 2 tys. mkw., pełna oferta asortymentowa dostępna na stronie internetowej
JYSK.pl, możliwość zwrotu lub wymiany towaru bez ograniczeń czasowych, gwarancja nawet do 25 lat na wybrane towary, możliwość przetestowania materaca Gold w domu przez 100 dni, gwarancja ceny - te i wiele innych innowacyjnych rozwiązań wprowadził dla swoich klientów
JYSK do tej pory. A już wiosną 2013 r. nasi klienci będą też mieli możliwość dokonania zakupów przez Internet.
City-koncept to propozycja na lokalizacje sklepów
JYSK w galeriach handlowych w centrach miast. Są to mniejsze sklepy, gdzie na pow. ok. 400 mkw. sprzedajemy wybrany asortyment np. kołdry, poduszki oraz tekstylia domowe. Na razie otworzyliśmy kilka sklepów w tym formacie w Szwecji. Koncept City-store to dla nas projekt pionierski. Zbyt wcześnie jest, żeby mówić o dalszym rozwoju.
Lokomotywą sprzedaży w
JYSK zawsze były, są i zapewne jeszcze przez dłuższy czas pozostaną gazetki promocyjne. Wydajemy je w Polsce ponad 50 razy w roku w kilku milionowych nakładach i dostarczamy bezpośrednio do domów naszych klientów lub jako inserty w gazetach codziennych.
W 2012 roku planujemy otworzyć kolejnych 12 sklepów w miastach, w tym również w miastach mniejszych, liczących ok. 30 tys. mieszkańców.
Tagi: