Jubileusz agencji Strategia FM i podsumowanie rozwoju rynku eventów w galeriach i sieciach handlowych

2017-02-06 | 08:00

Jaki jest zasięg działalności Państwa agencji? Czym dokładnie się Państwo zajmują?

Działamy na terenie całego kraju. Strategia FM zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową, kompleksową organizacją wydarzeń specjalnych, uroczystych otwarć, jubileuszy, imprez firmowych, samorządowych, oferuje usługi public relations z zakresu monitoringu mediów, kontaktów z mediami oraz CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu, kreacją i realizacją kampanii promocyjnych w całej Polsce. Na terenie naszego kraju mamy kilka oddziałów w największych miastach Polski. Nasi regionalni koordynatorzy pracują przy realizacji najtrudniejszych projektów logistycznych.  

W ostatnim czasie otrzymali Państwo sporo nagród. Nie pytam się, która z nich jest najważniejsza i najcenniejsza, ale jakie czynniki wpływają na to, że doceniają Państwa na forum ogólnopolskim? Jak otrzymanie prestiżowej nagrody wpływa na dalszą pracę? Czy jest swoistym motywatorem?

Nagrody, podziękowania i wyróżnienia to zwieńczenie często wielu tygodni przygotowań do danego eventu. Są to oczywiście wyróżnienia, które bardzo nas cieszą. Świadczą o tym, że wciąż się rozwijamy. Podwyższamy standardy naszej pracy. Pozwala nam się angażować się w coraz śmielsze projekty pod względem logistycznym. Zapewniamy swoim klientom nie tylko kompleksową obsługę, ale zwracamy uwagę także na budowanie dobrych relacji i szacunek dla reprezentowanych wartości każdego naszego partnera.

Jak Pani zdaniem branża eventowa będzie wyglądała za 5 lat? W którym kierunku będzie podążała i co może mieć wpływ na jej kształt?

Z jednej strony mamy na rynku wydarzeń intensywny rozwój nowych technologii, a z drugiej strony coraz silnej zaznaczaną integracją ze środowiskiem lokalnym i angażowaniem się w projekty o charakterze prospołecznym. Ceni się przejrzystość firm, wiarygodność, zaufanie. Rynek centrów i sieci handlowych w Polsce staje się coraz bardziej dojrzały. Nowe technologie nie opanowały jednak przestrzeni sprzedażowych w sposób nieograniczony. Zaledwie kilka procent centrów handlowych w Polsce posiada aplikację mobilną w swoim obiekcie, a ponad 80% klientów nie stosuje tego kanału promocji.

Wiemy, że rynek zmienia się wraz ze zmianą zachowań, stylu życia i preferencji zakupowych klientów.

Obserwując postawy społeczne młodych ludzi wiemy jednak, że nastąpi zwrot w dotychczasowych trendach. Młodzi nabywcy z czasem zaczną szukać stref wolnych od Wi-Fi.  Będą bliżej „slow food”, „slow life”, a za moment „slow buy”, czyli “kupuj powoli”, to czego naprawdę potrzebujesz.  Ta tendencja zmian w postawach konsumenckich, zdefiniuje nowe postawy w przestrzeni centrów i sieci handlowych oraz wymagań wobec agencji eventowych.  Już teraz zmieniają się formaty galerii handlowych oraz koncepty sklepów.  Kupujący chętnie korzystają z oferty małych sklepów, które z reguły są zlokalizowane bliżej domu czy pracy. Strategia FM dopasowała swoją ofertę do zmian otwierając kolejne sklepy małych formatów w różnych regionach kraju, czasami prowadząc kilkanaście czy kilkaset eventów jednocześnie.  Uruchamianie tak dużej ilości, rozproszonych inwestycji jest bardziej skomplikowane niż organizacja jednego dużego wydarzenia, a komunikacja  trudniejsza.  Wyzwaniem jest tutaj logistyka. Nasze standardy sprawdzają się także w realizacji tego typu przedsięwzięć. Czego przykładem jest projekt Mila z 17 stycznia 2015, kiedy to z sukcesem przeprowadziliśmy blisko 170 eventów otwarciowych jednocześnie, koordynując pracą ponad 1000 osób w całej Polsce.

Podsumowując należy stwierdzić, że najważniejsze w branży eventowej i współpracy z sieciami jest bogactwo wiedzy praktycznej połączone ze strategicznym podejściem do każdego projektu, odrobiną elastyczności, sporą dawką kreatywności i dobrego zarządzania.

Na zakończenie rozmowy pragnę podkreślić, że po doświadczeniu, jakim było przeprowadzenie otwarcia nowej sieci handlowej jednocześnie na terenie całego kraju,  które wymagało od  agencji nie tylko ogromnego nakładu pracy, doświadczenia, ale także panowania nad presją czasu i przestrzeni jesteśmy gotowi na kolejne eventowe i PR-owe wyzwania. Zapraszamy do współpracy centra i sieci handlowe, dużego i małego formatu, działające w całej Polsce.

Rok 2016  był rokiem jubileuszowym. Jak świętowali Państwo 10-lecie istnienie agencji Strategia FM i jakie plany mają Państwo na rok 2017?

Cały rok 2016 świętowaliśmy 10-lat istnienia Agencji Strategia FM i 20-lecie mojej pracy zawodowej. Z tej okazji Strategia FM pojawiała się na wielu międzynarodowych branżowych spotkaniach, forach, targach i kongresach. Ja osobiście dzieliłam się swoją wiedzą podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations, Forum Branży Eventowej, Rema Congressu, spotkań merytorycznych Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz  cyklu OneDay Roadshow 2016. Publikowaliśmy artykuły eksperckie w branżowych mediach.

Nie brakło interesujących projektów dla naszych stałych i nowych Klientów.

Rok 2017 rozpoczął się dla nas równie pracowicie. Już w styczniu otworzyliśmy kolejny hipermarket sieci Leroy Merlin w Polsce. W przygotowaniu kolejne realizacje, szkolenia oraz spotkania merytoryczne Polskiego Stowarzyszenia Public Relatios O/Śląsk, w którego zarządzie od października 2016 zasiadam. Zapraszamy do śledzenia naszego profilu na Facebooku oraz na naszą stronę www.strategiafm.pl

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Strategia FM

Jubileusz agencji Strategia FM i podsumowanie rozwoju rynku eventów w galeriach i sieciach handlowych

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.