Katarzyna Czech, Mon Credo: Staramy się kreować świadomość zakupową naszego klienta

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-11-21 | 08:26
Projektant, kolekcjoner sztuki, ale przede wszystkim założyciel Domu Mody w Paryżu, Hubert de Givenchy mówił „Zapach w elegancji jest kropką nad i”. W Polsce wśród licznych sieciowych perfumerii, znanych na całym świecie pojawiają się nowe, proponujące swoim klientom produkt niszowy i luksusowy. Czy to właśnie zapachy tych perfum mogą stać kropką nad i, o której wspomina de Givenchy? Zapytaliśmy o to Katarzynę Czech, managera perfumerii Mon Credo.


Państwa perfumerie obecnie zlokalizowane są w dwóch warszawskich centrach handlowych słynących z luksusowego asortymentu i marek. Dlaczego wybór akurat padł na tego typu obiekty?
Pierwszą lokalizacją perfumerii Mon Credo był dom handlowy przy ulicy Brackiej 9 w Warszawie, chyba jedyne miejsce w Polsce skupiające tak wiele luksusowych marek znanych ze światowych wybiegów, jak i niszowych kreatorów z najwyższej półki. Klienci tego miejsca świetnie orientują się w najnowszych trendach, cenią sobie najwyższą jakość i oryginalność. W tym kontekście perfumeria Mon Credo idealnie wpisała się w koncept tego otoczenia, oferując klientom produkty spełniające ich oczekiwania. Druga lokalizacja, centrum handlowe przy ulicy Puławskiej 2 to miejsce bardziej różnorodne, gdzie znane sklepy sieciowe sąsiadują z ciekawymi concept store′ami oraz butikami uznanych polskich projektantów. Głównym celem tej lokalizacji jest trafienie do szerszego grona klientów, pokazanie, że perfumeria Mon Credo to miejsce, gdzie każdy może znaleźć zapach lub kosmetyk idealny dla siebie.
Czy rozważają Państwo otwarcie swoich perfumerii w innych galeriach i centrach handlowych w Polsce?
Oczywiście są planowane otwarcia kolejnych perfumerii, także w innych miastach, jednak na tę chwilę nie mogę niestety zdradzić nic więcej.
Prowadzą Państwo e-sklep. Czy zauważają Państwo wzrastające zainteresowanie klientów zakupami online?
Zainteresowanie e-sklepem jest bardzo duże przede wszystkim dlatego, że perfumerie stacjonarne Mon Credo znajdują się tylko w Warszawie, więc dla osób z innych części Polski jest to często jedyna szansa na zapoznanie się z naszym asortymentem. Dla komfortu naszych klientów wprowadziliśmy na stronie różne udogodnienia, np. możliwość zamawiania próbek czy też czat z konsultantką, która pomoże w doborze odpowiedniego kosmetyku i rozwieje wszelkie wątpliwości. Dostajemy dużo pozytywnych komentarzy od osób korzystających z e-sklepu, a sprzedaż z miesiąca na miesiąc wzrasta.
Jakiego typu produkty wybierają najczęściej Polacy?
W przypadku perfumerii Mon Credo to my kreujemy u klienta świadomość marki, a ponieważ z większością z nich styka się u nas po raz pierwszy, opinię wyrabia sobie na podstawie własnego gustu, a nie np. reklamy z udziałem znanej aktorki. Dlatego bardzo ważna jest wiedza na temat marek, które sprzedajemy, ich historia, koncept.
Jakie elementy powinna posiadać oferta, aby została zauważona przez klienta wśród innych propozycji?
Powinna wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów. Nasza oferta wyróżnia się bogactwem marek niszowych, oryginalnych, gwarantujących najwyższą jakość.
Od czego Pani zdaniem będzie zależał popyt w przyszłości?
Mocno zauważalnym ostatnio trendem jest ucieczka od unifikacji. Myślę, że ten trend, bardzo rozwinięty w krajach Europy Zachodniej, a w Polsce jeszcze raczkujący, będzie miał ogromny wpływ na popyt w przyszłości. Coraz więcej osób chce podkreślać swoją indywidualność zarówno ciekawym strojem, jak i zapachem. Tak jak nie lubimy mijać na ulicy osób ubranych tak samo jak my, tak też nie chcemy już pachnieć jak wszyscy.
Tagi:
Oceń artykuł:

Katarzyna Czech, Mon Credo: Staramy się kreować świadomość zakupową naszego klienta

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.