Każdy rok działalności Agory Bytom był pasmem sukcesów, które wciąż kontynuujemy

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-08-15 | 09:00

Wiele się dzieje w ostatnim czasie w Agorze Bytom. Nowi najemcy, remont food courtu oraz eventy. Zarządcą udało się zbudować nowoczesną galerię handlową, inną od wielu tego typu obiektów. I jak sami podkreślają sukces goni sukces co pozwala im z optymizmem patrzeć w przyszłość. Gdzie tkwi recepta na sukces i czym zaskoczy Agora Bytom swoich klientów na zbliżające się 6 urodziny? O szczegółach opowiedziała Hanna Petters, dyrektor galerii handlowej Agora Bytom.

Tenant mix Agory Bytom w ostatnim czasie wzbogacił się o nowe marki, które niekiedy są debiutantami na polskim rynku. Jakimi kryteriami się Państwo kierują podczas ich doboru? Na jakie aspekty w szczególności zwracają Państwo uwagę?
Przede wszystkim uważnie analizujemy wartość, którą potencjalny najemca może wnieść do naszej oferty. Najważniejszym kryterium jest jego jakość. Klienci oczekują wysokich standardów obsługi, produktów oraz miejsca – Agora Bytom spełnia te potrzeby. Wiąże się to z trzema głównymi kierunkami rozwoju centrum, na których opieramy naszą strategię: koncepcją wielofunkcyjnego miejsca spotkań w sercu Bytomia, poszerzaniem oferty o sklepy specjalistyczne oraz systematyczną rozbudową wachlarza najemców na poziomie +1 o propozycje skierowane do rodziców i dzieci. Tylko w ostatnim czasie powstał tam pierwszy w Polsce salon marki A KUKU z zabawkami renomowanych marek oraz pierwszy salon Fluffy Colours lokowany w galerii handlowej, gdzie można kupić autorskie zabawki i ubranka.

Przed Agorą Bytom w tym roku jeszcze obchody 6 urodzin. Jak z perspektywy ostatnich lat Państwo podsumowują działalność centrum?
Śmiało można powiedzieć, że każdy rok funkcjonowania Agory Bytom był pasmem sukcesów, które wciąż kontynuujemy. To pokazuje, że nasza strategia rozwoju jest słuszna. Przede wszystkim udało się zbudować nowoczesną galerię handlową, inną od wielu tego typu obiektów. Oczywiście z jednej strony jesteśmy ważnym miejscem zakupów, ale dodatkowo Agora Bytom pozytywnie wpływa na życie miasta. Ożywiliśmy jego historyczne centrum, działamy prospołecznie, oferujemy rozrywkę, promujemy kulturę i aktywizujemy lokalną społeczność.
W wymiarze biznesowym z pewnością cieszy fakt, że przez te wszystkie lata zawsze byliśmy postrzegani jako atrakcyjny partner dla najemców, a nasze portfolio nieustannie rośnie. Z optymizmem patrzymy w przyszłość, ale trzymamy też rękę na pulsie, dlatego śledzimy zmieniający się rynek i oczekiwania klientów.

Rynek retail, ale przede wszystkim wymagania klientów stale się zmieniają. Jaka Państwa zdaniem jest recepta na sukces, jaki niewątpliwie corocznie odnosi Agora Bytom?
Sukces wynika z kilku czynników. To z jednej strony dobry koncept - opiera się na fundamentach, takich jak lokalizacja, architektura obiektu oraz jego funkcje. Jest także oferta, którą obiekt może dostarczyć klientom, sprawne zarządzanie, wykorzystanie okazji – to wszystko decyduje o budowaniu sukcesu. Z drugiej strony niezwykle istotne jest uważne śledzenie oczekiwań klientów i dostarczanie im dokładnie tego, czego potrzebują. Do tego dochodzi budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z lokalną społecznością oraz dbanie o pozytywny wizerunek.

Agora Bytom to również eventy, jakie co miesiąc odbywają się w centrum. Na jakiego rodzaju wydarzeniach skupiają Państwo szczególną uwagę i dlaczego? Dlaczego w Państwa centrum są organizowane liczne akcje pro-sprzedażowe, natomiast brakuje targów i jarmarków? Skąd wynika ta zależność?
Organizujemy takie akcje, które z jednej strony niosą korzyści dla naszych najemców, a z drugiej aktywizują społeczność Bytomia i stanowią dla niej pewną wartość dodaną. Te cele mogą się łączyć. Przykładem niech będą nasze loterie mieszkaniowe, samochodowe, czy ostatnia akcja „Przerwa na Bytom”, w której paragony za zakupy można było zamieniać na wejściówki do instytucji kultury, rozrywki i sportu. To była prawdziwie unikalna akcja marketingowa, w której mogliśmy realizować nasze cele sprzedażowe, a klienci otrzymali szansę, by zakupy w centrum Bytomia łączyć z odkrywaniem atrakcji i historii najbliższej okolicy. Współpracowaliśmy nie tylko z instytucjami, ale też z miłośnikami miasta, badaczami jego historii i artystami, którzy pokazywali, jak spojrzeć na Bytom z innej perspektywy i zachęcali do tego mieszkańców. Prócz tego organizujemy wydarzenia w rodzaju targów pracy, bezpłatnych badań i konsultacji lekarskich, bezpłatnych szkoleń z przedsiębiorczości. Jarmarki nie stanowią wartości dodanej dla naszych najemców.

Dziś Agora Bytom to liczni nowi i przedłużający umowy najemcy, rozbudowany kalendarz marketingowy oraz liczne działania w ramach CSR. Jakie zatem działania ma w planach Agora Bytom na II poł. 2016 roku? Czym zaskoczą Państwo klientów i mieszkańców miasta?
Jedną z najbliższych atrakcji będzie wakacyjne kino letnie ze strefą chillout. Ruszy już w sierpniu i goście Agory Bytom będą mogli obejrzeć najciekawsze filmowe propozycje na dachu galerii z widokiem na piękną starówkę Bytomia.

Również w sierpniu uruchomimy ścianę wspinaczkową City Climb. To będzie bardzo atrakcyjne uzupełnienie naszej oferty sportowo-rozrywkowej i jesteśmy pewni, że ucieszy zwłaszcza najmłodszych klientów galerii.

We wrześniu kończymy przebudowę strefy food court i otwieramy ją dla klientów wraz z nowym placem zabaw. Z nadejściem jesieni zaproponujemy klientom udział w loterii, w której główną nagrodą będzie rodzinny SUV oraz powrót Klubu Odkrywców, czyli warsztatów edukacyjnych dla dzieci w formie eksperymentów naukowych i zajęć z robotyki.

Kulminacją atrakcji będą nasze listopadowe urodziny – dwudniowy event z udziałem najpopularniejszych polskich gwiazd i z wieloma imprezami towarzyszącymi. Jak widać Agora Bytom nie zwalnia tempa przez cały rok i można się spodziewać, że w międzyczasie pojawi się jeszcze wiele ciekawych propozycji dla naszych klientów.

Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Każdy rok działalności Agory Bytom był pasmem sukcesów, które wciąż kontynuujemy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.