18 maja w Centrum Handlowym Gemini Park Tarnów zamieszkały dwie osoby, kobieta i mężczyzna. Prze 5 dni jedli, spali a przede wszystkim robili zakupy. Ich zadaniem było udowodnić, iż w Gemini Park Tarnów można kupić wszystko, co jest potrzebne do życia. Krótkie podsumowanie tej niezwykle oryginalnej akcji przedstawia Kinga Witek, dyr. ds. marketingu i PR Gemini Park Tarnów.
Mieszkaniec w Gemini Park Tarnów to projekt, z którego jestem bardzo zadowolona. Przede wszystkim ze względu na sam pomysł – to pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce. Dwie osoby przez pięć dni mieszkały w Gemini Park Tarnów, całe przedsięwzięcie okazało się sukcesem.
Było to wydarzenie w dużej mierze oparte na współpracy z mediami oraz komunikacji internetowej, ponieważ właśnie w Tarnowie strefa internetowa jest bardzo aktywna. Zainteresowanie akcją przekroczyło nasze oczekiwania. Liczne komentarze, wyświetlenia relacji i poczytność blogów prowadzonych przez Mieszkańców mówi sama za siebie. W ciągu dwóch tygodni oglądalność strony dotyczącej projektu była dwukrotnie wyższa niż oglądalność strony Gemini Park Tarnów. Liczba publikacji w mediach była wyższa niż podczas otwarcia Stowarzyszenia Siemacha, kiedy odwiedzał nas Premier Donald Tusk.
Temat zainteresował wszystkich, przede wszystkim ze względu na nowatorski pomysł. W akcję zaangażowało się 60% najemców. Ufundowali bony, vouchery, karty podarunkowe. Aktywnie uczestniczyli w akcji.
Ruch był wzmożony, jednak porównywalny do innych akcji na terenie Gemini Park Tarnów. Frekwencja rozłożyła się na całą dobę, ludzie chcieli zobaczyć, jak radzą sobie Mieszkańcy Gemini zarówno w dzień, jak i w nocy. Ponadto akcja, była tematem wielu plotek tak wśród środowisk młodzieżowych, jak i starszych klientów. Na pewno wzrosło zainteresowanie całym Centrum Handlowym.
Ponieważ była to akcja skierowana głównie do Internautów, w naszych działaniach wykorzystaliśmy Facebook i naszą stronę internetową. Rozpoczęliśmy akcję marketingiem szeptanym następnie wspomagaliśmy to mailingiem wysyłanym z własnej bazy i bazy portali internetowych. Zamieszczaliśmy ogłoszenia, reklamy, banery na stronach. Do tego doszła kampania radiowa, telewizyjna, wywiady w prasie i billboardy.Patroni medialni naszej akcji równie aktywnie włączyli się w promowanie przedsięwzięcia.
Tarnowskie środowisko jest bardzo specyficzne. Przygotowanie strategii i planu akcji marketingowych poprzedziły liczne badania i analizy firmy zarządzającej GREM. Gemini ma strategię, która została oparta na opinii środowiska lokalnego i na bazie licznych doświadczeń i którą konsekwentnie realizuje.
To przedsięwzięcie miało pokazać, że Gemini ma bardzo szeroką ofertę. Mieszkańcy udowodnili, że jest tu wszystko, co potrzebne do życia. Akcja miała charakter głównie wizerunkowy, aczkolwiek z elementami prosprzedażowymi. Mieszkańcy reklamowali produkty i usługi, a my właśnie tworzymy katalog tych produktów.
Lubimy wyzwania. Chcieliśmy zrealizować coś, czego nikt jeszcze w Polsce nie robił. W związku z tak dużym powodzeniem akcji, planujemy kolejną edycję. Uchylając rąbka tajemnicy – chcielibyśmy, aby w kolejnej edycji wzięły udział gwiazdy.
Tagi: