Kinga Witek: Zainteresowanie akcją „Mieszkaniec w Gemini Park Tarnów” przekroczyło nasze oczekiwania

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-06-06 | 09:47
18 maja w Centrum Handlowym Gemini Park Tarnów zamieszkały dwie osoby, kobieta i mężczyzna. Prze 5 dni jedli, spali a przede wszystkim robili zakupy. Ich zadaniem było udowodnić, iż w Gemini Park Tarnów można kupić wszystko, co jest potrzebne do życia. Krótkie podsumowanie tej niezwykle oryginalnej akcji przedstawia Kinga Witek, dyr. ds. marketingu i PR Gemini Park Tarnów.

Mieszkaniec w Gemini Park Tarnów to projekt, z którego jestem bardzo zadowolona. Przede wszystkim ze względu na sam pomysł – to pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce. Dwie osoby przez pięć dni mieszkały w Gemini Park Tarnów, całe przedsięwzięcie okazało się sukcesem.
Było to wydarzenie w dużej mierze oparte na współpracy z mediami oraz komunikacji internetowej, ponieważ właśnie w Tarnowie strefa internetowa jest bardzo aktywna. Zainteresowanie akcją przekroczyło nasze oczekiwania. Liczne komentarze, wyświetlenia relacji i poczytność blogów prowadzonych przez Mieszkańców mówi sama za siebie. W ciągu dwóch tygodni oglądalność strony dotyczącej projektu była dwukrotnie wyższa niż  oglądalność strony Gemini Park Tarnów. Liczba publikacji w mediach była wyższa niż podczas otwarcia Stowarzyszenia Siemacha, kiedy odwiedzał nas Premier Donald Tusk.
Temat zainteresował wszystkich, przede wszystkim ze względu na nowatorski pomysł.  W akcję zaangażowało się 60% najemców. Ufundowali bony, vouchery, karty podarunkowe. Aktywnie uczestniczyli w akcji.
Ruch był wzmożony, jednak porównywalny do innych akcji na terenie Gemini Park Tarnów. Frekwencja rozłożyła się na całą dobę, ludzie chcieli zobaczyć, jak radzą sobie Mieszkańcy Gemini zarówno w dzień, jak i w nocy. Ponadto akcja, była tematem wielu plotek tak wśród środowisk młodzieżowych, jak i starszych klientów. Na pewno wzrosło zainteresowanie całym Centrum Handlowym.
Ponieważ była to akcja skierowana głównie do Internautów, w naszych działaniach wykorzystaliśmy Facebook i naszą stronę internetową. Rozpoczęliśmy akcję marketingiem szeptanym następnie wspomagaliśmy to mailingiem wysyłanym z własnej bazy i bazy portali internetowych. Zamieszczaliśmy ogłoszenia, reklamy, banery na stronach. Do tego doszła kampania radiowa, telewizyjna, wywiady w prasie i  billboardy.Patroni medialni naszej akcji równie aktywnie włączyli się w  promowanie przedsięwzięcia.
Tarnowskie środowisko jest bardzo specyficzne. Przygotowanie strategii i planu akcji marketingowych poprzedziły liczne badania i analizy firmy zarządzającej GREM. Gemini ma strategię, która została oparta na opinii środowiska lokalnego i na bazie licznych doświadczeń i którą konsekwentnie realizuje.
To przedsięwzięcie miało pokazać, że Gemini ma bardzo szeroką ofertę. Mieszkańcy udowodnili, że jest tu wszystko, co potrzebne do życia. Akcja miała charakter głównie wizerunkowy, aczkolwiek z elementami prosprzedażowymi. Mieszkańcy reklamowali produkty i usługi, a my właśnie tworzymy katalog tych produktów.
Lubimy wyzwania. Chcieliśmy zrealizować coś, czego nikt jeszcze w Polsce nie robił. W związku z tak dużym powodzeniem akcji, planujemy kolejną edycję. Uchylając rąbka tajemnicy – chcielibyśmy, aby w kolejnej edycji wzięły udział gwiazdy.
Tagi:
Oceń artykuł:

Kinga Witek: Zainteresowanie akcją „Mieszkaniec w Gemini Park Tarnów” przekroczyło nasze oczekiwania

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.