Przedstawiciel marki C&A uważa, że osoby odwiedzające centra handlowe mogą czuć się bezpiecznie. Ochrona w galeriach handlowych jest widoczna i reaguje w problemowych sytuacjach. Norbert W. Scheele Director of country C&A Mode Central Eastern Europe mówi także o procedurach bezpieczeństwa wdrażanych przez markę.
C&A wprowadziła wewnętrzną procedurę bezpieczeństwa, która zawiera instrukcje dla personelu dotyczące tego, jak zachować się w razie niebezpieczeństwa oraz jak ochronić siebie i Klientów. Dodatkowo w większości naszych sklepów również obecna jest ochrona. Ogólna współpraca z ochroną centrów handlowych do tej pory była dobra. W razie potrzeby jej pracownicy wspierają ochronę naszych sklepów i zazwyczaj reagują bardzo szybko. Wiele centrów handlowych zdecydowało się na wydłużenie godzin otwarcia w związku z wprowadzonym zakazem handlu w niedzielę. Zdarza się, że kobiety (studentki, matki) wracają wówczas do domu po północy, co jest niebezpieczne, jednak C&A nie dotyczy sytuacja powrotu personelu do domów tak późno. Nie sprzeciwialiśmy się wydłużeniu godzin otwarcia, ponieważ jest to wyłączna decyzja kierownictwa galerii handlowych i na mocy umów najmu jesteśmy zobowiązani podporządkować się jej. Opłata za ochronę to część kosztów wspólnych ponoszonych przez najemców i tą kwestią zarządza centrum handlowe. Umowa jest zawarta między galerią handlową a firmą ochroniarską, stąd nie możemy się wypowiedzieć w tej sprawie.