Klienci od początku pandemii czują dystans do zgromadzeń

2021-02-22 | 09:00

Pandemia doprowadziła do pogorszenia się sytuacji ekonomicznej większości branż w Polsce. Szeroko pojęta oferta rozrywkowa centrów handlowych, która bardzo dynamicznie się rozwijała, obecnie jest całkowicie zawieszona - mówi dla Magazynu Galerie Handlowe Wojciech Tulwin, Dyrektor ds. Marketingu i PR, Recman

Dla podmiotów z tej branży jest to niezwykle trudna sytuacja, a brak tego typu oferty w centrach handlowych dotyka również pozostałych najemców, ponieważ klienci spędzają na zakupach mniej czasu, a inni po prostu rezygnują z odwiedzin. Bardzo ciężko przewidzieć jak zmieni się ta oferta, ponieważ zależy to od terminu zniesienia obostrzeń. Aktualnie nie ma szans na jakiekolwiek zmiany, więc perspektywa dotyczy prawdopodobnie okresu wiosennego. Można podejrzewać, że obostrzenia dot. tej branży będą wówczas mniej restrykcyjne.

Przed listopadowym lockdownem obserwowaliśmy powolny powrót do eventów w galeriach handlowych z zachowaniem reżimu sanitarnego. Były to z reguły atrakcje, które nie wymagały od klientów bezpośredniego kontaktu. Niestety kolejne obostrzenia ograniczyły możliwości organizacji eventów. Co więcej, klienci od początku pandemii czują większy dystans do zgromadzeń.

Jako marka zawsze chętnie angażowaliśmy się we wszystkie eventy, które były organizowane dla klientów. Wierzymy, że gdy tylko obostrzenia będą poluzowywane, to galerie powrócą do organizowania atrakcji, które pozytywnie wpłyną na wzrost odwiedzin i przełożą się na obroty najemców.

To, w jaki sposób centra handlowe będą odbudowywać odwiedzalność i poziom sprzedaży zależy od aktualnej sytuacji epidemiologicznej i decyzji władz w tym zakresie. Jeżeli planowane decyzje będą podejmowane w konsultacji z przedstawicielami branży, z odpowiednim wyprzedzeniem, to jesteśmy przekonani, że sytuacja będzie się stopniowo polepszać. Jednocześnie kluczowe będą działania galerii handlowych, aby przypomnieć o sobie klientom i zachęcić ich do odwiedzin, gwarantując najwyższe standardy bezpieczeństwa.



Tagi: Branża rozrywkowa Recman Wojciech Tulwin
Oceń artykuł:

Fot: Recman Źródło: Recman

Klienci od początku pandemii czują dystans do zgromadzeń

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.