Klient zawsze musi mieć wybór

2019-07-19 | 09:00

Kluczowa w przypadku logistyki w e-commerce wydaje się specyfikacja techniczna magazynu. W tej branży szybkość działania i zorientowanie na Klienta mają główne znaczenie. Jeśli w specyfikację techniczną włączyć opcję integracji z platformą sklepu, magazynowanie i obsługę procesów pakowania, a także zabezpieczenie produktu na półkach oraz do wysyłki, to jest to bardzo istotny czynnik definiujący wybór centrów dystrybucji - twierdzi Jan Sobieski Head of e-commerce marki ANIA KRUK.

Klient zawsze musi mieć wybór. W związku z tym oferujemy tradycyjną dostawę przez firmę kurierską, odbiór w punktach, ale też odbiór w wybranym przez Klienta butiku stacjonarnym Ania Kruk. Takie spolaryzowanie metod odbioru przesyłki przez Klienta daje mu poczucie swobody, a my mamy pewność, że każdy Klient w bezstresowy sposób otrzyma swoje zamówienie. To właśnie z tego powodu zrezygnowaliśmy z usługi dostarczania przesyłek tradycyjną pocztą. Wiemy, że terminowość nie zawsze była zachowana, pojawiały się problemy z przesyłkami, a w świadomości Klienta, a co za tym idzie, w opinii końcowej o zakupie, to sklep internetowy ponosi odpowiedzialność za działanie firm przewozowych. Zamówienia składane danego dnia staramy się wysyłać jeszcze w ten sam dzień. Informujemy Klienta o kolejnych etapach zamówienia, a także o tym, gdzie przesyłka się znajduje. Dzięki tym zabiegom maksymalnie zniwelowaliśmy problemy z dostarczaniem wymarzonych zakupów do Klienta.

Dzięki zjawisku „always online” całość procesów zakupowych odbywa się w dowolnym miejscu o dowolnej porze. To ogromny plus branży e-commerce. Sklep internetowy ma wpływ na działanie procesów odpowiedniego kierowania Klienta przez ścieżki zakupowe, wyświetlanie cen i towarów i dziesiątek innych, mających wpływ na konwersję, ale nie do końca ma wpływ na działanie samych procesów związanych z logistyką wysyłek i samej dostawy produktu. To prawda, że aspekt logistyki tworzy przewagę, w związku z tym operatorom należy stawiać konkretne wymagania, tak by współpraca była czytelna. My oczekujemy stałego kontaktu, raportowania o problemach oraz czynnego uczestnictwa w rozwiązywaniu ich. Bardzo ważne jest nasze zaufanie do doświadczenia partnera i branie pod uwagę jego sugestii. Żyjemy w czasach, w których bierne przechowywanie produktu na półce w magazynie nie wystarczy, żeby prowadzić skuteczną logistykę.

Tagi: Ania Kruk Jan Sobieski
Oceń artykuł:

Źródło: Ania Kruk

Zobacz także

Klient zawsze musi mieć wybór

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.