Konsekwentnie budujemy pozycję marki Verona

2020-03-12 | 09:00

2019 rok to czas strategicznego rozwoju oraz umacniania pozycji marki Verona na rynku jubilerskim. Z końcem roku zdecydowaliśmy się na całkowitą zmianę konceptu Salonu w Galerii Posnania. W listopadzie otworzyliśmy tam nowy Salon – w innym lokalu, o większej powierzchni, a przede wszystkim zmienionym, butikowym wnętrzu. Odeszliśmy od wizualizacji stricte produktowych na rzecz komunikacji wizerunkowej - podkreśla dla Magazynu Galerie Handlowe - Joanna Kozłowska, Dyrektor Sprzedaży Marki Verona.

We wszystkich Salonach pojawiły się grafiki z całorocznej sesji zdjęciowej – pełne emocji, przedstawiające rodzinę uchwyconą w najważniejszych momentach roku. W 2019 roku otworzyliśmy także 7 kolejnych Salonów w takich lokalizacjach jak: CH Bemowo Warszawa, Tkalnia Pabianice, Galeria Młociny Warszawa, Manufaktura Łódź, Focus Bydgoszcz, Hosso Drawsko Pomorskie oraz Hosso Świebodzin. Co więcej, do Salonów partnerskich, oferujących 100 proc. biżuterii Verona, dołączył kolejny punkt – w Kamiennej Górze. W tej chwili jesteśmy obecni w 29 miejscach w całej Polsce, natomiast w 2 lokalizacjach Klienci znajdą Salony partnerskie wyłącznie z naszą biżuterią. Cieszy nas również poszerzenie grona współpracujących z nami niezależnych jubilerów, u których Klient znajdzie min. 50 proc. asortymentu Verona. Cenimy sobie lojalność, budujemy wieloletnie relacje, dlatego rekomendowanym przez nas Salonom zapewniamy niezbędne wsparcie, zarówno sprzedażowe, produktowe, jak i marketingowe. Podczas ostatniej kampanii świątecznej w layoucie reklamy prasowej zdecydowaliśmy się umieścić nie tylko listę Salonów Verona, w których Klient może znaleźć produkty przedstawione na reklamie, ale też wybrane Salony rekomendowane. Chcemy pomagać lokalnym biznesom, zapewniając im takie wsparcie, jak naszym Salonom brandowym. Dla naszych Klientów z pewnością najbardziej widoczna była zmiana pudełek na biżuterię. Zaprojektowaliśmy nową linię opakowań, które wprowadziliśmy do Salonów oraz sklepu internetowego we wrześniu. W projekcie wykorzystaliśmy elementy systemu identyfikacji wizualnej: pudrowy róż, złoty logotyp oraz charakterystyczny pattern.

Obok ekspansji i modernizacji Salonów równie istotnym celem stał się rozwój sprzedaży internetowej. Ponieważ stawiamy na omnichannel, który umożliwia Klientowi zamówienie biżuterii poprzez stronę verona.pl z dostawą do domu lub odbiorem w wybranym przez niego Salonie brandowym, ważne jest dla nas spójne wzmacnianie obu kanałów sprzedaży detalicznej – online i offline. Gdyby wskazać czas przełomowy w kontekście tworzenia wielokanałowej komunikacji wizualnej, z pewnością byłby to rok 2018. Verona pojawiła się wówczas w wielu tytułach prasy kobiecej, a reklamę prasową uzupełniła komunikacja na kanałach wybranych influencerek, które w następstwie stały się swego rodzaju ambasadorkami marki. Klienci chętnie śledzą nasze propozycje oraz przekaz wizualny, o czym świadczą wzrosty obserwatorów w przedziałach 50-70 proc. naszych mediów społecznościowych w stosunku do roku poprzedniego. W 2019 uspójniliśmy komunikację, a nawet poszliśmy o krok dalej. Cykliczną obecność reklam oraz materiałów PR w popularnej prasie kobiecej uzupełniło lokowanie marki w serialu telewizyjnym. Wizerunek i rozpoznawalność marki Verona budowany jest głównie poprzez obecność w prasie, mediach online oraz social mediach. W porównaniu do roku 2018 liczba publikacji w prasie wzrosła o 47 proc., liczba publikacji na portalach online o 63 proc., natomiast obecność marki Verona w social mediach o 44 proc.

2019 to również rok przełomowy w kontekście kalendarza Verona, projektowanego od kilku lat. W poprzednich latach na jego kartach pojawiały się wybrane produkty i bestsellery. W tym roku natomiast zdecydowaliśmy się odejść od tego formatu na rzecz kalendarza wizerunkowo-produktowego, będącego kolejnym elementem podkreślającym emocjonalny charakter marki. W 2019 roku wprowadziliśmy aż 7 nowych kolekcji: delikatne, urocze, kobiece modele kolorowej kolekcji Lola, urzekającą lekkością złotą Perline, rajską i tajemniczą kolekcję Paradiso, zdobioną onyksami i koralami Tesoro, mieniącą się barwami Lucię, kwiecistą Florę oraz romantyczną Grazię, którą pokochali nasi Klienci.

Tagi: Joanna Kozłowska Verona
Oceń artykuł:

Źródło: Verona

Zobacz także

Konsekwentnie budujemy pozycję marki Verona

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.