Konsumentowi należy dać wolność wyboru miejsca, w którym dokonuje zakupu

2022-10-07 | 08:00

Reklama zdecydowanie nadal jest dźwignią handlu. Zmienia się i ewoluuje, tak jak konsumenci oraz ich potrzeby, ale cały czas działa - podkreśla Michał Grochala, Brand Manager marki Lancerto.


W Lancerto, marce którą reprezentuję, kładziemy mocny nacisk na rozwój w modemu omnichannel, łączenia światów on- i offline. Bardzo ważne są też formy dystrybucji oraz kanały sprzedaży, a także ich umiejętne łącznie i przenikanie się. Podstawa to odpowiednio zaprojektowane salony sprzedaży z atrakcyjnym VM i świetnie przeszkoloną obsługą. Uzupełnieniem jest własny ecommerce z możliwością wyboru usługi Click&Collect, jako formy dostawy do klienta, a także platformy marektplace.

Dziś marka powinna być obecna w różnych kanałach dystrybucji, bowiem należy dać konsumentowi wolność wyboru miejsca, w którym dokonuje zakupu. Źródeł przewagi konkurencyjnej należy szukać w łatwym dla klienta procesie zakupowym, przyjaznym UX oraz unikalnych wrażeniach, których doświadcza użytkownik zarówno na etapie reaserchu, zakupów, jak i obsłudze posprzedażowej tj. reklamacje, zwroty. Mimo ogromnego rozwoju livecommerce i influencer marketingu, nadal wysoce wykwalifikowany sprzedawca daje dobre wyniki sprzedażowe. Na razie za wcześnie, aby mówić o tym, że influencerzy zastąpią tradycyjnych sprzedawców, raczej powinniśmy ich traktować jako uzupełnienie działań sprzedażowych, ale też wizerunkowych.

Tagi: Lancerto Michał Grochala
Oceń artykuł:

Fot: Lancerto Źródło: Lancerto

Konsumentowi należy dać wolność wyboru miejsca, w którym dokonuje zakupu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.