– Tak duże zainteresowanie centrum to znak, że trafiliśmy w gusta
szczecinian z ofertą i wyborem marek. A to jeszcze nie wszystko. Wiosną
2011 roku otwarty zostanie sklep cieszącej się wielką popularnością w
Polsce i na świecie marki TK Maxx – mówi Krzysztof Bocianowski, Head of
Asset Management Poland w ING Real Estate Investment Management Poland,
reprezentujący właściciela centrum.
– 100 tysięcy odwiedzających w
cztery dni to wynik jakim chyba nie może się pochwalić najdłuższe w
Europie molo w Sopocie podczas upalnego długiego weekendu. Planujemy,
aby w każdym z następnych miesięcy liczba klientów Centrum Handlowego
Molo kształtowała się średnio na poziomie 500 tysięcy osób – dodaje
Krzysztof Bocianowski.
Centrum Handlowe Molo, po rozbudowie wieńczącej metamorfozę obiektu
zastąpiło dotychczasowe Centrum Handlowe Piast. Ponowne otwarcie obiektu
nastąpiło 25 listopada 2010 roku. Tylko podczas pierwszych czterech dni
kompleks odwiedziło ponad 100 tys. klientów.
Tagi: