Marka Ania Kruk od kilku lat skutecznie łączy wieloletnią tradycję z energią nowego pokolenia, dlatego często sięgamy po nieszablonowe i kreatywne narzędzia marketingowe - mówi Martyna Olszak, PR & Communication Manager marki Ania Kruk. - W naszej strategii marketingowej od dwóch lat znajduje się influencer marketing - dodaje.
Długim procesem jest dla nas znalezienie odpowiedniej osoby do współpracy, wierzymy bowiem, że jest ona współtwórcą, a nie podwykonawcą naszej reklamy. Staramy się dopasować do nas osoby, które rozumieją zarówno cel prowadzonych przez nas działań, jak i wszystkie aspekty komunikacji naszej marki. Nigdy nie narzucamy konkretnych rozwiązań i treści publikacji. Wierzymy w nasze produkty i w to, że przypadną do gustu naszym influencerkom. One w sposób kreatywny i autorski pokazują nasz produkt, który w sposób perswazyjny trafia do grona ich followersów, czyli osób, które śledzą działania danej osoby w Internecie. Ten naturalny charakter komunikacji i dopasowania produktu do osoby sprawia, że reklama staje się autentyczna i zyskujemy nowych klientów, którzy z czasem stają się „ambasadorkami” naszej marki. Bardzo ważnym narzędziem wspomagającym naszą sprzedaż są social media, na których organizujemy konkursy, zachęcamy do publikacji i oznaczania zdjęć z naszymi produktami.