Największe wzrosty liczone rok do roku zanotowaliśmy w lutym, czerwcu, listopadzie i grudniu. Ostatni miesiąc roku był zresztą dla galerii rekordowy, bowiem udało się zachęcić do odwiedzin aż o 48% więcej klientów niż w grudniu 2009.
Coraz częściej odwiedzają nas klienci spoza Raciborza. Dzięki podjętemu wysiłkowi zwiększenia znajomości marki w regionie, Galeria Młyńska wykroczyła poza typowy model centrum śródmiejskiego, stając się celem zakupowym nawet klientów z Kędzierzyna, czy Wodzisławia. Bardzo istotny jest fakt, iż wraz ze wzrostem footfallu podąża wzrost obrotów naszych najemców. Cały 2010 rok zamknęliśmy imponującym 24-procentowym wzrostem obrotów. Wynik możemy uznać za ponadprzeciętnie dobry, szczególnie obserwując średnie indeksy w Polsce, oscylujące dla poszczególnych miesięcy na poziomie od -10% do +5%.
2011 rok, może z mniejszą dynamiką, w dalszym ciągu może być rokiem wzrostów w Galerii Młyńskiej. Szczególnie naciski zostaną położone na dalszą stymulację obrotów najemców galerii. Przewidujemy, że dynamika zmian w tym roku dalej będzie znacząco wykraczać ponad średnie indeksy w branży.
Galeria Młyńska w Raciborzu została otwarta w maju 2008 roku.
Tagi: