Okres przedświąteczny to czas, w którym pochłonięci zakupami i przygotowaniami wielkanocnymi nie zapominamy również o innych. W tym wyjątkowym okresie Silesia City Center zaproponowała swoim klientom akcję prosprzedażową oraz charytatywną. Oba eventy odniosły duży sukces, a o szczegółach opowiada Marta Drzewiecka, dyr. ds. marketingu Silesia City Center.
Z okazji Świąt Wielkanocnych przygotowaliśmy dwie akcje – charytatywną oraz prosprzedażową. Bez wątpienia obie odniosły duży sukces i cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem.
Celem akcji charytatywnej „Wielkanocne Anioły” było uzyskanie części środków na remont i adaptację hali sportowej dla dzieci z Katowic-Załęża. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że dzięki tej akcji mogliśmy dołożyć swoją cegiełkę do tego projektu. Dzięki akcji dzieci ze Stowarzyszenia Domu Aniołów Stróżów miały także okazję spotkać się u nas z polskimi aktorami serialowymi. Wspólnymi siłami przygotowali 8 ogromnych pisanek wielkanocnych. Jajka zostały przekazane firmom oraz osobom prywatnym, które przekazały darowizny na ten cel. Dzięki „Wielkanocnym Aniołom” udało się zebrać 17 500 zł.
Z kolei akcja prosprzedażowa „Słodkości bez liku” rozpoczęła się 1 kwietnia, a jej finał odbył się podobnie jak „Wielkanocne Anioły”, 20 kwietnia. Każdy klient, który dokonał u nas zakupów za minimum 100 zł mógł odebrać pralinkową niespodziankę, a za 500 zł pudełko pralinek. Do wielkiego finału awansowało 10 klientów, którzy dokonali zakupów za minimum 1000 zł i opisało nam swoje wymarzone wakacje. 20 kwietnia finaliści spotkali się na Placu Śląskim, a ich zadaniem było odnaleźć jak największą ilość pisanek ukrytych na terenie całej Silesia City Center. Zwyciężczyni wygrała przewagą zaledwie 2 pisanek, także emocji było co niemiara. Teraz sama zadecyduje, gdzie pojedzie na wymarzone wakacje korzystając z oferty biura podróży ITAKA i vouchera na 20 000 zł.
Świąteczny okres sprzyja zainteresowaniu klientów tego typu akcjami. Zarówno przed każdymi Świętami Bożego Narodzenia, jak i przed Świętami Wielkanocnymi, Silesia City Center odnotowuje znaczny wzrost odwiedzin, co przekłada się także na uczestnictwo klientów w różnego rodzaju akcjach. Akcje organizowane przez nasze centrum zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem. Dla przykładu chęć wzięcia udziału w finale akcji „Słodkości bez liku” zgłosiło 800 klientów, których zrobiło zakupy za minimum 1000 zł, a klientom którzy zrobili zakupy za minimum 100 zł rozdaliśmy 17 000 pralinek. Akcję zorganizowaliśmy sami, bez udziału firm zewnętrznych. Ponadto najemcy Silesia City Center zawsze bardzo chętnie przyłączają się do tego rodzaju akcji. Staramy się przy okazji takich akcji zapraszać do współpracy różne marki. Do tej pory nie spotkaliśmy się z żadną odmową, a współpraca z naszymi najemcami pod kątem akcji marketingowych zawsze układała się bardzo dobrze dla obu stron.
Ponadto zauważymy coraz większe zainteresowanie ze strony Naszych Klientów tego typu eventami. To co najbardziej nas cieszy, to fakt, że pomimo trwającej rozbudowy w Silesia City Center, uczestników biorących udział w naszych akcjach wciąż przybywa. Ponadto chcemy, żeby każda akcja była zupełnie inna, staramy się na różne sposoby urozmaicać naszych klientom ten przedświąteczny czas.
Tagi: