Coraz więcej sieci wprowadza nowe koncepty do swoich salonów. Remodelingu sklepów podjęła się również marka Organique. O zmianie wizerunku opowiada Magdalena Wieczorek, manager ds. franczyzy sieci sklepów Organique.
Firma Organique jest w trakcie bardzo dynamicznego rozwoju. Zmiany w wyglądzie sklepów, to jeden z punktów nowej strategii. Chcemy połączyć nowoczesność z tradycją. Sklepy stopniowo przekształcają się z typowych mydlarni w punkty oferujące szeroką gamę produktów naturalnych oraz inspirowanych naturą.
Nowy koncept będzie wdrażany bardzo stopniowo i nie we wszystkich istniejących punktach. Koszty nowej aranżacji sklepów są znacznie wyższe od tych dotychczasowych, dlatego pozostawiamy wybór franczyzobiorcom.
To przełomowy projekt, który podkreśla nowoczesny wizerunek marki. Dzięki wyjątkowej grze świateł pomaga lepiej wyeksponować kosmetyki oraz pozwala optymalnie wykorzystać powierzchnię. Oferta Organique w dużej części składa się ze 100% naturalnych produktów, które trzeba dobrze wyeksponować na półce sklepowej, żeby zainteresować klienta. Nowy design sklepów pozwala zwrócić uwagę na kosmetyki, które niepozornie wyglądają. Przestronne wnętrza, klimatyczne światło, dobrze wyeksponowane produkty, elegancja - tak wyglądają nowe sklepy Organique. Chcemy podkreślić wyjątkowość naszych kosmetyków. Klienci chcą lepiej poznać produkty, zanim dokonają decyzji o zakupie, nowe wnętrze sklepu jest bardziej przejrzyste, dzięki czemu jest łatwiejszy dostęp do kosmetyków.
Otwarciom nowych sklepów Organique zawsze towarzyszą kampanie promocyjne dla klientów. Na razie nie planujemy wielkich kampanii promujących nowy koncept ze względu na fakt, że tylko dwa sklepy go reprezentują. Pierwsze sklepy w nowym formacie zostały otwarte we Wrocławiu w Galerii Dominikańskiej oraz w Szczecinie w GH Kaskada.
Tagi: