Magdalena Wieczorek, Organique: Franczyza staje się dość bezpiecznym elementem w biznesie

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-07-02 | 08:08
Obserwując rynek i potrzeby beneficjantów można stwierdzić, iż branża związana ze zdrowiem i urodą będzie branżą pro rozwojową. Coraz więcej ludzi zaczyna dbać o zdrowie, estetykę, wygląd, - jest to po prostu modne. O potencjale tej branży opowiedziała Magdalena Wieczorek, manager ds. franczyzy marki Organique.

Od kiedy oferują Państwo możliwość przystąpienia do systemu franczyzowego?
W 2006 roku firma Organique, jako pierwsza polska firma kosmetyczna, rozpoczęła działalność polegającą na tworzeniu sieci salonów firmowych pod szyldem Organique Kosmetyki Naturalne & SPA, działających na zasadzie franczyzy.
Dlaczego zdecydowali się Państwo na ten rodzaj współpracy?
Sieć salonów Organique Kosmetyki Naturalne & SPA powstała, ponieważ zależało nam, aby każdy mógł sobie pozwolić na odrobinę luksusu, obcowania z naturą, by każdy mógł jej zaznać i doświadczyć, jak niepowtarzalne walory może nam ofiarować. Tworzymy produkty które przynoszą przyjemność i chcemy aby wszyscy tę duchową i estetyczną przyjemność mogli poczuć. Pragniemy, aby każdy Klient salonu Organique znalazł, przy pomocy wykwalifikowanych konsultantów, produkt idealnie pasujący do jego wymagań a także charakteru, gustu, a nawet nastroju.
Ile aktualnie placówek (na dzień 31 marca 2013 r.) liczy sieć sklepów prowadzonych pod Państwa marką w systemie franczyzy? Ile posiadają Państwo własnych salonów firmowych?
Posiadamy 30 sklepów franczyzowych na terenie Polski, 4 placówki własne oraz 7 punktów poza granicami kraju.
Czy w Państwa branży istnieje sezonowość sprzedaży i czy w związku z tym można określić najbardziej właściwy czas dla rozpoczęcia działalności franczyzobiorcy?
To wszystko zależy od lokalizacji, w której znajduje się punkt. W dużych centrach handlowych sezonowość sprzedaży jest mniej odczuwalna a w takich lokalizacjach mamy najwięcej sklepów. Ścisły sezon zaczyna się w połowie października i trwa do końca grudnia. Lepiej jednak radzą sobie sklepy, do których klienci już zdążyli się już wcześniej przyzwyczaić.
Jakie koszty inwestycji zobowiązany jest ponieść franczyzobiorca i w jakich przedziałach kwotowych one się kształtują?
Potencjalny Franczyzobiorca powinien dysponować kapitałem od 50 do 150 tys zł (w zależności, czy jest to wyspa handlowa czy sklep). Wymagana jest powierzchnia w pasażach handlowych na poziomie 12 mkw. lub lokal handlowy o powierzchni od 20 – 30 mkw. w galerii lub przy dobrej ulicy handlowej w centrum miasta.
W jakim czasie przewidywany jest zwrot kosztów z poniesionej inwestycji?
Zwrot jest zależny od poziomu inwestycji - od 12 do około 18 m-cy.
Do kogo należy wybór lokalizacji sklepu?
Część franczyzobiorców sama poszukuje lokali (lokalizacja zawsze wymaga naszej akceptacji), ale w większości to my zdobywamy lokale poprzez współpracę z firmami komercjalizującymi centra handlowe. Interesują nas lokale o powierzchni od 20 do 30 mkw., które znajdują się na  terenie centrów handlowych lub w centrach miast.
Jakie korzyści z przystąpienia do umowy wynikają dla franczyzobiorcy?
Sklep znajduje się pod stałą opieką marketingową i pr – ową, korzysta ze specjalnych cen niedostępnych dla innych klientów i dedykowanych promocji. W ramach pakietu oferujemy również pomoc w znalezieniu lokalu, projekt wnętrza sklepu i nadzór nad montażem mebli, szkolenia, opiekę handlowca, regularne akcje promocyjne i pr -owe.
Tagi:
Oceń artykuł:

Magdalena Wieczorek, Organique: Franczyza staje się dość bezpiecznym elementem w biznesie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.