Mistrzostwa Euro 2012 to czas wyzwań, zarówno dla piłkarzy i kibiców, jak i dla handlu. Na kilka tygodni emocje i uwaga całej Polski skupione są na rozgrywkach, dlatego sieci i centra handlowe muszą szczególnie postarać się by wyjść z atrakcyjnymi propozycjami, które oprócz kibiców zainteresują także tych, którzy piłką się nie fascynują. O promocjach, konkursach i "mistrzowskim" makijażu opowiada Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor ds. marketingu, Sephora Polska.
W okresie mistrzostw Sephora proponuje zagorzałym fankom i fanom futbolu nową formę makijażu sportowego. Wystarczy przyjść do jednej z naszych perfumerii, a wizażystki wymalują na naszej twarzy wybraną flagę reprezentacji Euro – tak świetnie przygotowani możemy wyruszyć ku sportowym emocjom.
Sephora przygotowała także gorące letnie promocje w ramach akcji „Sephora na lato” – co tydzień proponujemy klientom 25% zniżki na różne produkty: najpierw na zapachy letnie, by poczuli klimat lata, następnie, na rozpoczęcie mistrzostw, oferowaliśmy 25% obniżki na zapachy sportowe, a przez kolejne dwa tygodnie, od 11 do 24 czerwca, klienci płacą 25% mniej za produkty do pielęgnacji słonecznej, w tym włosów, oraz kosmetyki po opalaniu. Promocjom towarzyszyła kampania w prasie i internecie oraz stosowna komunikacja w samych perfumeriach, za pośrednictwem ekspozycji i odpowiednich materiałów POS. Ważne jest, by Ci klienci, którzy pojawiają się w centrach handlowych mogli łatwo zorientować się w ofertach i specjalnych promocjach.
Mamy mnóstwo ciekawych alternatyw dla tych pań i panów, którzy nie interesują się piłką nożną i w czasie mistrzostw chcą uciec jak najdalej od zgiełku stadionów i wszechobecnego tematu Euro 2012. Przede wszystkim, jak zawsze, w sklepach Sephora klienci mogą na liczyć zakup produktów zgodnych z najnowszymi trendami w atrakcyjnych cenach i na profesjonalne konsultacje pielęgnacyjne i makijażowe, a to wszystko w swobodnej i odprężającej atmosferze.
Prowadzimy też konkursy z radiem RMF Classic oraz portalami kobiecymi. W konkursie RMF Classic uczestnicy proszeni są o opisanie jak pożytecznie i przyjemnie spędzić 90 minut w czasie, kiedy reszta Polski ogląda mecz, zaś w konkursie na portalu styl.fm uczestnicy opisują, jak kibicują swojej ulubionej drużynie piłkarskiej albo co robią, aby uciec od całego szaleństwa podczas Euro 2012. Nagrodą są zaproszenia na profesjonalny makijaż idealnie wpisujący się w najnowsze letnie trendy, wykonany przez wizażystki Sephora. Autorki najciekawszych odpowiedzi otrzymują dodatkowo palety makijażowe Sephora. Konkursy cieszą się powodzeniem, mamy już sporo ciekawych zgłoszeń. Wnioskujemy, że choć stadiony i strefy kibica kuszą setki tysięcy kibiców, pozostaje duża grupa konsumentów, którzy chętnie spędzają czas na zupełnie innych przyjemnościach.
Obserwujemy, że propozycje, które przygotowaliśmy na okres mistrzostw spotykają się z zainteresowaniem. Przed każdym ważnym meczem wzmaga się też ruch w salonach, a w perfumeriach Sephora znajdujących się przy w strefach kibica, np. w Juniorze, nasze wizażystki nie nadążają z malowaniem flag na policzkach kibicek i kibiców. Nasze działania oraz zbliżające się wakacje wpływają również na fakt, że oferta na produkty do opalania i pielęgnacji posłonecznej cieszy się sporą popularnością.
Tagi: