Małgorzata Szymańska, Kuferek: Stawiamy na indywidualne podejście do klienta

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-01-10 | 08:02

Sieć sklepów Kuferek, zajmuje się sprzedażą artykułów wyposażenia i dekoracji wnętrz, a w szczególności porcelany, szkła ozdobnego, obrusów oraz różnego rodzaju upominków. Mimo, że działa na terenie zaledwie kilku miast, już zapowiada następne otwarcia. O planach rozwoju oraz dotychczasowej działalności opowiada Małgorzata Szymańska, specjalista marki Kuferek.

Jak przedstawia się historia marki? Od kiedy funkcjonuje na polskim rynku i jak zaczęła się jej działalność?

Potrzeba jest matką wynalazku, w naszym przypadku zadecydowała potrzeba zakupu szkła użytkowego i porcelany na domową uroczystość. I tak w 2007 roku powstała firma Skład Szkła, zajmująca się sprzedażą hurtową szkła użytkowego, porcelany oraz upominków. Po niedługim czasie otworzyliśmy pierwszy  salon o nazwie Kuferek w Zielonej Górze, zyskując sobie duże grono zadowolonych klientów.

Czy od tego czasu wiele się zmieniło?

Zaczynaliśmy od sprzedaży hurtowej. Obecnie rozszerzamy sieć salonów detalicznych.

W jakich miastach działają obecnie salony Kuferek?

Działalność naszych salonów ma charakter regionalny. Skupiliśmy się na Ziemi Lubuskiej. Posiadamy dwa salony detaliczne oraz punkt sprzedaży hurtowej w Gorzowie Wielkopolskim oraz salon w Zielonej Górze.

Jakiś czas temu otworzyli Państwo salon w CH Nova Park. Kiedy dokładnie odbyło się otwarcie? Czy towarzyszyło temu jakieś szczególne wydarzenie?

Otwarcie odbyło się 9 listopada i towarzyszyła temu akcja promocyjna pod hasłem Na dobry początek.

Czy koncentrują się Państwo na rozwoju wyłącznie w centrach handlowych czy także poza nimi?

W chwili obecnej koncentrujemy się na centrach handlowych, w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.

Jaką powierzchnię zajmują Państwa sklepy oraz czym się charakteryzują?

Salony posiadają powierzchnie pomiędzy 100-150 mkw. Charakteryzują się bogatą ofertą porcelany, szkła ozdobnego i użytkowego oraz upominków renomowanych marek.

Czy działają Państwo na zasadzie franczyzy czy jedynie na zasadzie inwestycji własnych?

W chwili obecnej działamy na zasadzie własnych inwestycji, ale w niedalekiej przyszłości planujemy otwieranie także placówek franczyzowych.

Do jakich klientów skierowana jest oferta Kuferek?

Oferta naszych sklepów skierowana jest do wszystkich kategorii wiekowych klienta. Dewiza naszych salonów to Twoja inspiracja ,nasze propozycje. Staramy się ,aby w ofercie naszych salonów znajdowały się propozycje uwzględniające różne gusta oraz możliwości klientów.

Jakie produkty cieszą się największą popularnością?

W całej gamie oferowanych produktów, największą popularnością wśród klientów cieszy się szkło ozdobne oraz porcelana.

Zajmują się Państwo sprzedażą detaliczną oraz hurtową. Który ze sposób sprzedaży jest dla Państwa firmy bardziej opłacalny?

Większe zadowolenie daje mam obsługa klienta detalicznego.

Co uważają Państwo za największy atut salonów oraz samej marki?

W naszych salonach jest bardzo różnorodny towar, szybko reagujemy na potrzeby klientów. Podchodzimy do ich potrzeb indywidualnie. Jak w prawdziwym Kuferku, jest to mieszanka, której efekt jest nieprzewidywalny. Uzupełnieniem oferty sprzedażowej w salonach jest sprzedaż herbat i kaw na wagę oraz usługa pakowania prezentów.

Czy rynek wyposażenia wnętrz jest Państwa zdaniem nasycony? Jak wygląda sytuacja konkurencji na rynku?

Stworzenie zauważalnego wizerunku sklepu w branży wyposażenia wnętrz wymaga dużej wytrwałości oraz podążania za aktualnymi trendami i potrzebami klientów. W chwili obecnej na rynku działa kilka firm spełniających te warunki, mamy nadzieję, że salony Kuferek również w niedalekiej przyszłości do nich dołączą i będą marką rozpoznawalną wśród klientów ceniących jakość polskich marek.

Czy uważają Państwo inne, duże sieci za konkurencję?

Stawiamy na indywidualne podejście do klienta i jego potrzeb, a konkurencja mobilizuje nas do działania nad jakością usług oraz jeszcze większą starannością w wyborze oferowanych produktów.

Jak wygląda sytuacja rozwoju poza granicami Polski? Czy planują państwo ekspansję zagraniczną?

W obecnej chwili skupiamy się na rynku krajowym.

Czy planują Państwo poszerzenie asortymentu sklepów? Jeżeli tak to o jakie produkty?

Nieprzerwanie poszerzamy gamę oferowanych produktów w naszych salonach, a kierunek tego rozwoju wyznaczają sami klienci poszukując określonych produktów.

Czy planowane są otwarcia nowych sklepów?

Pracujemy intensywnie nad rejonem wielkopolskim ze szczególnym uwzględnieniem Poznania.

Oceń artykuł:

Małgorzata Szymańska, Kuferek: Stawiamy na indywidualne podejście do klienta

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.