Bardzo ważne, aby managerowie obiektów handlowych byli zorientowani na obowiązujące trendy i odpowiednio profilowali potrzeby Klientów oraz znali ich nawyki. Obecnie mamy do czynienia z różnymi trendami – coraz większym powodzeniem cieszą się np. obiekty handlowe adresujące swoją ofertę do określonej grupy docelowej, która szuka konkretnych towarów i usług, np. home parki, centra handlowe z artykułami dla sportowców czy z modą premium - zauważa Marcin Olesiak, właściciel Sweet Gallery Sp. z o.o. sp. k., Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży.
Odpowiedni dobór oferty do każdego obiektu jest więc bardzo ważny. Oprócz kluczowych najemców dużą rolę pełnią stoiska uzupełniające ofertę większych sklepów. Są to wyspy, food courty lub, tak jak w przypadku naszych konceptów – przyczepy gastronomiczne, dzięki którym przestrzeń galerii zostaje niejako poszerzona o teren przed obiektem. Przeszliśmy kilka etapów, zanim podjęliśmy współpracę z centrami handlowymi – dopiero kiedy nasze koncepty zaczęły pojawiać się pod pierwszymi galeriami, m.in. Galeria Warmińska, Pasaż Łódzki, Centrum Handlowe Atrium Copernicus czy Centrum Handlowe Wola Park, zarządcy i managerowie galerii handlowych zobaczyli, że są to koncepty o wysokiej estetyce, które idealnie wpisują się w przestrzeń obiektów handlowych. Teraz chętnie podejmują z nami współpracę, ponieważ traktują nas jako bezpiecznego i stabilnego partnera. W efekcie nasze punkty sprzedaży stacjonują już pod większością obiektów handlowych w Polsce. Otwarcie się zarządców i managerów na naszą obecność przed galeriami handlowymi i co za tym idzie, zagospodarowanie przestrzeni, to też swego rodzaju trend, który rozwija się od kilku lat.