Nasza firma oferuje nowoczesny, trwały, szybko działający i elastyczny system parkingowy, zawsze dostosowany do charakterystyki danego parkingu. System, który nie zawiesi się podczas wzmożonego ruchu. Pozwalający na rozbudowę o dodatkowe funkcje, jak nawigacja parkingowa, monitoring, rozpoznawanie tablic rejestracyjnych czy zintegrowanie z programami lojalnościowymi. System, w którym obsługa jest intuicyjna. Dający rożne możliwości płacenia za parkowanie. Wreszcie taki, który może być bez problemów obsługiwany przez osoby na wózkach inwalidzkich. Do tego system, który jest „szczelny”, z którego nie uciekają przychody właściciela galerii.
Właściwie nie ma limitu dotyczącego liczby miejsc postojowych czy wjazdów i wyjazdów lub kas. Przykładem jest zintegrowana obsługa jednym systemem Skidata 42. parkingów wokół lotniska w Monachium, mających łącznie ponad 32 tys. miejsc parkingowych, obsługiwanych przez 97 kas automatycznych oraz ponad 160 wjazdów i wyjazdów.Ogromnych parkingów, jak np. przy lotniskach w Wiedniu (16,5 tys. miejsc postojowych) czy Amsterdamie (25 tys. miejsc), Skidata ma na swoim koncie wiele.Nie ma limitu, jest tylko kwestia mądrego zaprojektowania systemu i urządzeń pozwalających na naprawdę bardzo intensywną pracę.
W Polsce w system parkingowy Skidata wyposażone są m.in. warszawskie centra Złote Tarasy i Blue City, Centrum Haffnera w Sopocie czy Alfa Centrum w Olsztynie. Na świecie są to tak znane obiekty, jak paryskie Galerie Lafayette i Printemp sHausmann, Parco Leonardo w Rzymie, La Vaguada w Madrycie i dziesiątki innych.
Zliczanie pojazdów z możliwością wyświetlania liczby wolnych miejsc na parkingu od dawna nie jest niczym wyjątkowym - to jedna z wielu podstawowych funkcji, i każdy system Skidata jest w nią wyposażony. Wskazywanie wolnych miejsc to też nienowość. Dla nas inteligentny parking to zupełnie co innego. To np. możliwość rezerwowania on-line miejsca parkingowego i pewność, że czeka ono na nas w wybranym terminie. Zastosowanie zaawansowanych systemów rozpoznawania i czytania tablic rejestracyjnych, co można wykorzystać zarówno do zdalnego otwierania szlabanów dla pracowników lub gości VIP, jak i w celu zwiększenia bezpieczeństwa na parkingu. Możliwość pełnego monitoringu pojazdów, wraz z przypisaniem nagrania do konkretnego biletu czy numeru rejestracyjnego. To wreszcie czytniki dalekiego zasięgu, które w deszczowy dzień nie zmuszają kierowcy do otwierania okna w celu pobrania biletu czy przyłożenia karty. To także wykorzystanie mobilnych urządzeń, które obsługa parkingu może mieć zawsze przy sobie, a które drukują bilety, skanują je, naliczają opłaty, itd. Możliwości dodatkowych przychodów dla operatora parkingu, np. dzięki wyświetlaniu reklam na ekranach kas. To także system, który na bieżąco sam monitoruje stan poszczególnych urządzeń i informuje operatora z wyprzedzeniem, gdzie mogą się pojawić jakieś kłopoty techniczne. Wszystko to i wiele więcej jest dostępne w naszej ofercie.
Parking tej najbliższej przyszłości będzie coraz łatwiejszy w obsłudze. Przykładem jest stosowane już zrezygnowanie z biletów na rzecz użycia karty płatniczej. Wjeżdżając na parking zamiast pobierania biletu kierowca przykłada kartę płatniczą do kolumny parkingowej, co otwiera szlaban, ale i transakcję. Wyjeżdżając z parkingu kierowca używa tej samej karty, dzięki czemu szybko i sprawnie zamykana jest transakcja wraz z pobraniem opłaty. Parking przyszłości to także coraz bardziej zaawansowane możliwości rezerwacji on-line, także bezpośrednio przed dojechaniem do galerii zakupowej, dzięki aplikacjom na smartphony.
Przychody z parkowania to nie jedyny zysk z systemu parkingowego. Proszę pamiętać, że dla większości klientów parking jest pierwszym miejscem styku z centrum handlowym. Jeśli sprawnie wjadę nie stojąc w kolejce, będę się poruszał po dobrze rozplanowanych i oznakowanych uliczkach, będę mógł łatwo zaparkować na wystarczająco dużym i wygodnym miejscu, to będzie to pozytywny pierwszy kontakt. Jeśli natomiast utknę w kolejce, bo szlabany pracują bardzo wolno lub część z nich jest popsuta, obsługa bileterki jest nieintuicyjna, to będę od razu zniechęcony do tego centrum. Wolę też zapłacić kilka złotych za parkowanie, niż jeździć w kółko po parkingu niewyposażonym w system parkowania nie mogąc znaleźć wolnego miejsca czy wręcz nie mogąc przecisnąć się pomiędzy samochodami stojącymi byle gdzie, także w uliczkach. Doskonale wie o czym mówię ten, kto kiedyś próbował w przedświąteczne weekendy zaparkować w popularnej galerii niewyposażonej w system parkingowy. Do takiego centrum przyjadę samochodem raz, następnym razem wybiorę lepiej zorganizowaną galerię.
Tagi: