Do kogo przede wszystkim skierowana jest oferta Tescoma?
Grupę docelową stanowią osoby powyżej 20. roku życia. Z naszych produktów będą zadowolone wszystkie osoby zainteresowane gotowaniem oraz podawaniem potraw. Naszymi klientami są osoby wymagające, które oczekują produktów najwyższej jakości. Klienci szukają u nas szerokiego wyboru, ciekawego designu i odpowiedniej ceny.
Jakie są nawyki zakupowe Państwa klientów?
Nasi klienci dokonują zakupów regularnie, jednak czasem ulegają schematom okazyjnych zakupów.
Jak wyglądały początki Państwa firmy?
Od 1992 roku jesteśmy producentem z najszerszą gamą produktów do wyposażenia kuchni. Od momentu powstania firmy cały czas odnotowujemy coraz większe zainteresowanie markowymi produktami do kuchni i jadalni, wykonanymi z materiałów o najwyższej jakości oraz unikalnym designie.
Na jaką działalność kładziecie Państwo największy nacisk- stacjonarną czy internetową?
Nasza firma jest producentem i zajmujemy się przede wszystkim sprzedażą hurtową i detaliczną. Prowadzimy jednak także sklep internetowy (tescomapolska.pl), który jest dodatkowym źródłem przychodów.
Jakie są plany marki na najbliższe lata?
W 2013 roku otworzyliśmy dwa markowe sklepy. W przyszłości zamierzamy uruchomić sieć sklepów na terenie całej Polski przed wszystkim w galeriach handlowych dużych miast.
Czy Państwa sieć obecna jest na rynkach zagranicznych?
Liczba sklepów marki Tescoma w całej Europie to ok. 60. Jesteśmy przede wszystkim w Czechach, gdzie znajduje się główna siedziba firmy, a także na Słowacji.
W każdym kraju, w którym znajdują się nasze markowe sklepy pozyskujemy partnera strategicznego, z którym nawiązujemy współpracę i rozwijamy sieć sklepów formą franczyzy.
Co jest największą zaletą, która odróżnia Państwa od innych firm?
Głównym czynnikiem konkurencyjności jest to, że sprzedajemy towar jednej marki o tak szerokim asortymencie.
Jak ocenia Pan sytuację w branży?
Rynek jest już nasycony tanimi produktami o niskiej jakości, dlatego klienci są coraz bardziej wymagający i oczekują produktów o najwyższej jakości – dokładnie takich, jakie oferuje Tescoma. Zainteresowanie produktami wyposażenia wnętrz do kuchni stale rośnie.