W przyszłym roku ruszy budowa Centrum Handlowego Łacina w Poznaniu. Obiekt przyciągnie Klientów bogatą i różnorodną ofertą handlową obejmującą niemal wszystkie rodzaje artykułów – od spożywczych, poprzez odzież, obuwie, multimedia, książki i prasę, kosmetyki, artykuły dla dzieci i niemowląt aż po wyposażenie wnętrz. Planowanych jest 300 punktów handlowych i usługowych, w tym 220 sklepów oraz 40 sklepów średnich powierzchni i 25 punktów gastronomicznych. O szczegółach procesu komercjalizacji opowiada Marek Błędowski, Członek Zarządu Apsys Polska, Dyrektor ds. Komercjalizacji.
Proces komercjalizacji Łaciny trwa już od dłuższego czasu, a zainteresowanie najemców tym obiektem jest bardzo duże. Obecnie mamy podpisane umowy najmu na 65% planowanej powierzchni handlowo – użytkowej, która ma wynosić 93 tys. mkw. W Łacinie znajdą się między innymi: Carrefour, Leroy Merlin, Electro World, Empik, Smyk, Sephora, Douglas, H&M, C&A, Mango, Deichmann, Apart, W. Kruk oraz Multikino z 11 nowoczesnymi salami. Centrum Handlowe Łacina to wielofunkcyjne centrum handlowe, które będzie dwukrotnie większe niż obecnie istniejące i planowane centra handlowe w Poznaniu.
Apsys Polska posiada bardzo wysokie i znane na rynku kompetencje w zakresie budowy i komercjalizacji centrów handlowych jak również zarządzania nimi. Dlatego też budowane czy też obsługiwane przez nas centra handlowe, w tym również Łacina, przyciągają szeroki wachlarz najemców reprezentujących różne branże. Zarówno znane marki jak i te lokalne uważają, że warto i powinno się mieć swój lokal w tak innowacyjnym centrum jakim będzie Łacina.
Zależy nam na tym, aby były to zarówno marki polskie jak i zagraniczne. Naszym celem jest pozyskanie marek przede wszystkim z półki średniej i średniej +, ale prowadzimy zaawansowane negocjacje z reprezentantami marek ekskluzywnych. Tak więc każdy klient znajdzie coś dla siebie.
Centrum Handlowe Łacina będzie miejscem dla mieszkańców Poznania i okolic, rodzin, kobiet, młodzieży i mężczyzn. Każda z tych grup znajdzie tu coś interesującego. Jedni przyjadą na zakupy w Alei Mody, drudzy sprawdzić nowinki technologiczne, a jeszcze innych przyciągną organizowane co tydzień różnorodne wydarzenia kulturalne i rozrywkowe. Najemcy powinni zapewniać Klientom różnorodną ofertę i to jest główne kryterium ich doboru.
Tagi: