Maria Cieślikowska z Carrefour Polska: W 2010 roku zamierzamy uruchomić następne placówki

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-03-05 | 07:00

Wypowiedź Marii Cieślikowskiej, Dyrektor ds. PR i Komunikacji Zewnętrznej Carrefour Polska, na temat rozwoju sieci franczyzowej Carrefour.

W lutym zostały otwarte kolejne dwie placówki franczyzowe Carrefour Express . Jakie plany ma firma na kolejny rok, jeśli chodzi o nowe lokalizacje?

- W roku 2009 otworzyliśmy 10 sklepów w systemie franczyzowym, a do końca roku 2010 zamierzamy uruchomić następne placówki. Obecnie posiadamy łącznie ponad 300 sklepów (hiper i supermarketów) na terenie całego kraju i ponad 30 osiedlowych sklepów franczyzowych pod logo Carrefour 5 minut i Carrefour Express. Pierwszy z nich powstał w 2007 r. w Lesznie i działa do dziś. Od początku roku udało nam się otworzyć już 4 nowe sklepy.

Jakie kryteria musi spełnić potencjalny franczyzobiorca, który chce przyłączyć się do sieci?

- Franczyzobiorca powinien posiadać lub wynajmować lokal o powierzchni od 100 do 400 m2, najlepiej z parkingiem, w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych lub w centrum, z łatwym dojazdem. Dodatkowo franczyzobiorca powinien posiadać co najmniej 20% własnych środków na inwestycję. Szacowana kwota inwestycji wynosi od 1000 do 1500 zł na m2.

- Najważniejsza dla firmy jest szybkość dostaw i jakość produktów, dlatego też zapewniamy franczyzobiorcom możliwość zaopatrywania się w naszych magazynach, jak również u dostawców lokalnych. Dzięki temu mogą oni dostosować swoją ofertę do potrzeb danego rynku i swoich klientów.

- Jednym z elementów wyróżniających sklepy franczyzowe Carrefour jest szeroki wachlarz usług dodatkowych oferowanych klientom, obejmujący m.in. możliwość płacenia rachunków w kasie, akceptowanie płatności kartami kredytowymi oraz bonami zakupowymi Carrefour, doładowywanie telefonów komórkowych, punkt lotto oraz lokalne karty lojalnościowe. Przy wdrażaniu tego projektu firma Carrefour Polska korzystała z bogatego i wieloletniego doświadczenia Grupy Carrefour w działalności franczyzowej. Sieć posiada ponad 15 500 sklepów, z czego prawie 5000 franczyzowych w 22 krajach, m.in. w Belgii, Hiszpanii, Francji, Włoszech, Egipcie, Tunezji. Sklepy Carrefour występują we wszystkich formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów dyskontowych i sklepów osiedlowych - podkreśla Maria Cieślikowska.

Oceń artykuł:

Maria Cieślikowska z Carrefour Polska: W 2010 roku zamierzamy uruchomić następne placówki

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.