KiK to sieć, która wychodzi z założenia, że moda wcale nie musi być droga. Takie podejście sprawia, że firma odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale także w całej Europie. O atutach marki, nowoczesnych rozwiązaniach i jakości obsługi klienta opowiada Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK w Polsce.
Jakie cechy sieci KiK sprawiają, że powiększa się grono jej klientów?
Przyciągamy coraz więcej klientów, ponieważ naszą ofertę kierujemy przede wszystkim do rodzin ceniących produkty wysokiej jakości, atrakcyjne i w dobrej cenie. Wśród naszego asortymentu znajduje się modna odzież damska, męska i dziecięca. Posiadamy również bogatą ofertę tekstyliów i produktów codziennego użytku oraz elementów dekoracyjnych, zabawek, biżuterii i kosmetyków. Klienci przykładają dużą wagę do jakości i walorów estetycznych produktów, dlatego dbamy o to, aby każdy mógł znaleźć zróżnicowane, dopasowane do swoich potrzeb artykuły, które cechują wysokie standardy wykonania. Zależy nam na spełnianiu tych oczekiwań, bowiem z nimi wiążemy odniesiony sukces marki oraz popularność, jaką cieszy się ona wśród klientów.
Jakie działania podjęli więc Państwo w minionym roku, aby jeszcze lepiej spełniać te oczekiwania?
Wprowadziliśmy nowy standard merchandisingu, K17, związany z optymalizacją ekspozycji naszego asortymentu. Zastosowaliśmy również zmiany aranżacyjne, wprowadzając subtelną, srebrno-szarą kolorystykę, zamiast dotychczasowej czerwonej oraz unowocześnioną formę wizualną. Wygodniejsza i bardziej przejrzysta ekspozycja produktów tworzy przyjazną i zachęcającą do zakupów atmosferę. Nowe standardy wprowadzamy w każdym, kolejno otwieranym sklepie KiK w całej Europie.
A co z obsługą klienta - sądzi Pan, że pracownicy sieci odzieżowych powinni przechodzić odpowiednie szkolenia?
Tak, w minionym roku przeprowadziliśmy profesjonalne szkolenia dla naszych pracowników, których celem było ulepszenie jakości obsługi klientów. Podnoszenie kwalifikacji kadr jest stałym elementem zarządzania i jednym z kluczowych aspektów rozwoju firm. Zależy nam na tym, aby każda osoba odwiedzająca nasze sklepy czuła się w nich dobrze i dokonywała zakupów w miłej, profesjonalnej atmosferze.
Wiele sklepów KiK znajduje się na terenie centrów handlowych. Co decyduje o takiej lokalizacji?
Dostrzegając bieżące potrzeby klientów centra handlowe chcą tworzyć ofertę komplementarną, która obejmuje zarówno ekskluzywne sklepy, jak i stoiska oferujące produkty dobrej jakości, ale w przystępniejszych cenach. KiK jako sieć, która gwarantuje możliwość dokonywania codziennych zakupów, ma ogromny potencjał i w najbliższej perspektywie chcemy wykorzystać go na realizację efektywnych inwestycji.
Tagi: