Mariusz Kulik, KiK: Klienci przykładają dużą wagę do jakości i walorów estetycznych produktów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-02-24 | 08:00
KiK to sieć, która wychodzi z założenia, że moda wcale nie musi być droga. Takie podejście sprawia, że firma odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale także w całej Europie. O atutach marki, nowoczesnych rozwiązaniach i jakości obsługi klienta opowiada Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK w Polsce.

Jakie cechy sieci KiK sprawiają, że powiększa się grono jej klientów?
Przyciągamy coraz więcej klientów, ponieważ naszą ofertę kierujemy przede wszystkim do rodzin ceniących produkty wysokiej jakości, atrakcyjne i w dobrej cenie. Wśród naszego asortymentu znajduje się modna odzież damska, męska i dziecięca. Posiadamy również bogatą ofertę tekstyliów i produktów codziennego użytku oraz elementów dekoracyjnych, zabawek, biżuterii i kosmetyków. Klienci przykładają dużą wagę do jakości i walorów estetycznych produktów, dlatego dbamy o to, aby każdy mógł znaleźć zróżnicowane, dopasowane do swoich potrzeb artykuły, które cechują wysokie standardy wykonania. Zależy nam na spełnianiu tych oczekiwań, bowiem z nimi wiążemy odniesiony sukces marki oraz popularność, jaką cieszy się ona wśród klientów.
Jakie działania podjęli więc Państwo w minionym roku, aby jeszcze lepiej spełniać te oczekiwania?
Wprowadziliśmy nowy standard merchandisingu, K17, związany z optymalizacją ekspozycji naszego asortymentu. Zastosowaliśmy również zmiany aranżacyjne, wprowadzając subtelną, srebrno-szarą kolorystykę, zamiast dotychczasowej czerwonej oraz unowocześnioną formę wizualną. Wygodniejsza i bardziej przejrzysta ekspozycja produktów tworzy przyjazną i zachęcającą do zakupów atmosferę. Nowe standardy wprowadzamy w każdym, kolejno otwieranym sklepie KiK w całej Europie.
A co z obsługą klienta - sądzi Pan, że pracownicy sieci odzieżowych powinni przechodzić odpowiednie szkolenia?
Tak, w minionym roku przeprowadziliśmy profesjonalne szkolenia dla naszych pracowników, których celem było ulepszenie jakości obsługi klientów. Podnoszenie kwalifikacji kadr jest stałym elementem zarządzania i jednym z kluczowych aspektów rozwoju firm. Zależy nam na tym, aby każda osoba odwiedzająca nasze sklepy czuła się w nich dobrze i dokonywała zakupów w miłej, profesjonalnej atmosferze.
Wiele sklepów KiK znajduje się na terenie centrów handlowych. Co decyduje o takiej lokalizacji?
Dostrzegając bieżące potrzeby klientów centra handlowe chcą tworzyć ofertę komplementarną, która obejmuje zarówno ekskluzywne sklepy, jak i stoiska oferujące produkty dobrej jakości, ale w przystępniejszych cenach. KiK jako sieć, która gwarantuje możliwość dokonywania codziennych zakupów, ma ogromny potencjał i w najbliższej perspektywie chcemy wykorzystać go na realizację efektywnych inwestycji.
Tagi:
Oceń artykuł:

Mariusz Kulik, KiK: Klienci przykładają dużą wagę do jakości i walorów estetycznych produktów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.