Mariusz Kulik, KiK: Tylko w tym roku chcemy uruchomić 50 kolejnych sklepów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-07-03 | 08:00
Mimo trudnych warunków, które od kilku miesięcy powodują stagnację gospodarki, odbijając się negatywnie na koniunkturze przedsiębiorstw, sieć sklepów KiK sukcesywnie rozwija działalność, stawiając na zwiększanie udziałów i planując kolejne etapy ekspansji w Polsce. Dyskonty odzieżowo - tekstylne otwierane w kolejnych miastach Polski wzmacniają pozycję marki i przekładają się na coraz pewniejsze zyski. Rentowność prowadzonej inwestycji podkreśla również ciągły wzrost liczby klientów sieci. O tym, jakie cele stawia przed sobą jedna z najszybciej rozwijających się sieci detalicznych na rynku odzieżowym, mówi Mariusz Kulik, Dyrektor Generalny sieci KiK w Polsce.

Kiedy KiK rozpoczął działalność w Polsce?
Sieć sklepów KiK uruchomiła działalność w Polsce w marcu ubiegłego roku. Pierwszym markowym salonem popularnej sieci był sklep w Środzie Wielkopolskiej. Od tej pory KiK intensywnie się rozwija, otwierając kolejne sklepy na terenie całego kraju. Obecnie istnieje ich 21, a obszarem najbardziej zdominowanym przez sieć jest Polska Południowa.
Jak może Pan podsumować ten okres czasu?
Jesteśmy dumni z naszych dotychczasowych osiągnięć. W ciągu zaledwie roku udało się nam stworzyć wizję stabilnej marki i otworzyć aż 21 sklepów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z prosperowania wszystkich obiektów, a to dopiero początek daleko zakrojonej ekspansji, jaką mamy w planach.
To znaczy?
Tylko w tym roku chcemy uruchomić 50 kolejnych sklepów, a nasze oczekiwania na następne lata działalności w Polsce sięgają dużo dalej.
Jakie lokalizacje Państwa interesują?
Sukces marki jest wynikiem odpowiednio przygotowanej i wdrażanej strategii biznesowej, która zakłada ekspansję na obszarze całego kraju, z uwzględnieniem zarówno dużych, jak i małych i średnich miejscowości. Sklepy KiK lokowane są zarówno w wielkogabarytowych centrach handlowych, ale również w galeriach o małej powierzchni użytkowej, w retail parkach czy przy ulicach w centrum miasta. Kluczowym aspektem nie jest jednak samo położenie, lecz cały system związany z lokalizacją, a więc jej rentowność, potencjał, otoczenie i prorozwojowe perspektywy.
Gdzie pojawią się zatem kolejne sklepy?
W najbliższym czasie KiK planuje otwarcie sklepu w Nowym Sączu, a 1 sierpnia w Płocku i właśnie rejon Polski Północnej jest obecnie w kręgu największych zainteresowań sieci. Plany nie ograniczają się jednak wyłącznie do zdobycia nowych rynków, ale zakładają stabilny i systematyczny rozwój na terenie całego kraju, uwzględniając również miejscowości, w których sklepy sieci już istnieją. Sukces marki budują jednak nie tylko dogodnie rozmieszczone sklepy, ale przede wszystkim klienci.
Zgodnie z misją wyrażoną w haśle „Klient jest królem”?
Tak, chcemy być bliżej naszych klientów i zapewniać dostęp do naszej oferty coraz szerszej grupie odbiorców. Produkty dostępne w sieci KiK kierujemy przede wszystkim do rodzin ceniących artykuły dobrej jakości, atrakcyjne i w korzystnej cenie. Wśród asortymentu znajduje się modna odzież damska, męska i dziecięca. Posiadamy również bogatą ofertę tekstyliów i produktów codziennego użytku oraz elementów dekoracyjnych, biżuterii i kosmetyków.
Czego oczekują więc klienci?
Klienci przykładają dużą wagę do jakości produktów, wybierając asortyment dobrze wykonany, ale również atrakcyjny i modny. Dlatego dbamy o to, aby oferowana przez nas moda oraz akcesoria i tekstylia były wykonane w wysokich standardach jakości, były zróżnicowane i skomponowane tak, aby każdy klient mógł znaleźć dopasowany do swoich upodobań produkt. Nieustannie pracujemy nad tym, aby być na bieżąco z obowiązującymi trendami, a przede wszystkim z potrzebami klientów.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Mariusz Kulik, KiK: Tylko w tym roku chcemy uruchomić 50 kolejnych sklepów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.